Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

WERKEN MET PLUIMKARTON op YouTube

Gestart door Val-Rikard, 06 december 2016, 21:04:21 PM

Koen

Volledig mee eens Dani.
Mocht Rik interesse hebben, ik ben zeker geïnteresseerd in een DVD. De info die daar op staat is goud waard  :)
En ik ben bereid om daarvoor te betalen.
Tenslotte steekt Rik er zijn tijd in om zijn kennis en ervaring op film te zetten .... en daar mag iets tegenover staan!

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

dani

voila, ik wist wel dat we het eens waren.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Koen

Absoluut. Ik ben al heel blij dat Rik deze kennis wil delen  :).

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

modelbouwpatrick

Blijft knap om te zien.Respect voor al dat werk en moeite.


stoomlokje

Ik volg ook nog steeds met verbazing.
Ik zie ook wel zo'n DVD zitten, want filmkes van't I-net halen is niet mijn ding.
En dan kan ik het blijven bekijken, want dat I-net trekt hier dikwijls op niet veel ( schokkende beelden )

grtjs

Saskia

basmans

Dit draadje blijf ij zeker volgen .
Alles wordt duidelijk en helder verteld en voorgedaan .
Helemaal TOP

OlivierV

Ik bekijk de filmpjes ook, ook al is het om mijn eigen ervaringen/werkmethoden met pluimkarton aan te vullen/te verbeteren met jouw kennis.

De deur op het begin en het einde doen mij denken aan een of andere tv-reeks. :)
Dus doe maar verder. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Val-Rikard

Citaat van: dani op 17 januari 2017, 09:25:25 AM
maar ventje toch, je had ook een bouwpakketje kunnen kopen van een watertoren...  dat was al lang in elkaar gezet !!


Nee, even serieus, dit is een titanenwerk, maar het resultaat kan je inderdaad NERGENS kopen.
Modelbouw van hoogstaan niveau, man !   Doe zo voort, ik ga deze video reeks volgen !


By the way, misschien kan  je de reeks (als ze kompleet is) op een DVD zetten ?  Ik ben zeker dat hier interesse voor is.    Ik wil je zelfs helpen met het monteren en afwerken.

Ik weet niet of er voldoende interesse is voor een DVD, je kan het via YouTube op elk denkbare plek bekijken in HD. Via laptop, via tablet, sommige Tv's, etc...
Als je aan het modelbouwen bent denk ik dat het gemakkelijk is om naar een laptop of tablet te kijken vlakbij.
Op het einde van de reeks zal ik de vraag om een DVD eens lanceren op dit forum.
Wat denken jullie ?

Groet, Rik

stoomlokje

Rik,

Niet iedereen heeft een flaptop, tablet & al die andere moderne gsm-dingen, of TV met internet hoor.
D'er zijn er ook nog met n'en simpele PC.

Grtjs,
Saskia

Martin Welberg

Bel ook nog met een blik met een touwtje  :P

Geert

#70
Als de watertoren af is, en alles staat uitgelegd op YouTube, dan ga ik de nodige spullen bestellen zoals voorgesteld in deze reeks.

Met deze visuele handleiding zal ik eindelijk mijn eerste pluimkarton projectje en schilderwerken erop kunnen aanvatten.

Ik begin wel met iets eenvoudig.  ;)


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Val-Rikard

Citaat van: stoomlokje op 17 januari 2017, 17:23:10 PM
Rik,

Niet iedereen heeft een flaptop, tablet & al die andere moderne gsm-dingen, of TV met internet hoor.
D'er zijn er ook nog met n'en simpele PC.

Grtjs,
Saskia

Je hebt ongetwijfeld gelijk, zelf moet ik ook niet echt hebben van al dat multimedia gedoe. :o
Ik betrap mijzelf echter er mee bezig te zijn voor ik het goed en wel besef... ??? ::)
Ik vermoed dat ik iets te bezeten bezig ben met modelbouw...

Groet, Rik

stoomlokje

Rik, daar kan je nooit genoeg bezeten van zijn  ;)

wilgo

Bedankt Rik

fijn dat U Uw kennis met ons deelt!
het ziet er prachtig uit en dit zelf gemaakt.
als er een DVD komt ben ik zeker geïnteresseerd

Groeten
willy

just4fun

Misschien kan de dvd in samenspraak/uitgave/... met MSM?
Paul