Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

LAATSTE NIEUWS ROCO REORGANISATIE IMPORTEURS

Gestart door tufken, 26 juli 2006, 16:54:53 PM

tufken

Beste vrienden,

ROCO wordt vanaf heden 16u30 niet meer verdeeld door REYNE & ZONEN.


VERDER NIEUWS volgt

" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


tufken

Modelleisenbahn GmbH be?indigt relatie met REZ



Modelleisenbahn GmbH heeft de betrekkingen met REZ per direct opgezegd.

De vertegenwoordiging van het merk Roco wordt niet meer door REZ uitgevoerd. Garantie, reparaties en servicebehoefte worden niet meer door REZ afgehandeld
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


mark7758

Je vergeet deze leuke zin nog:
De betalingsachterstand wordt ruimschoots gecompenseerd door de onze voorraadpositie. De vertegenwoordiging van het merk Roco wordt niet meer door REZ uitgevoerd. Garantie, reparaties en servicebehoefte worden niet meer door REZ afgehandeld. Een deel van de voorraad wordt teruggeleverd en de rest zal worden (uit)verkocht.


BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Gerolf

't Spel begint weer ... jongens toch ... [:(]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

tufken

citaat:
Geplaatst door mark7758

Je vergeet deze leuke zin nog:
De betalingsachterstand wordt ruimschoots gecompenseerd door de onze voorraadpositie. De vertegenwoordiging van het merk Roco wordt niet meer door REZ uitgevoerd. Garantie, reparaties en servicebehoefte worden niet meer door REZ afgehandeld. Een deel van de voorraad wordt teruggeleverd en de rest zal worden (uit)verkocht.






Ja, dat weet ik maar ik pas wel op wat ik hier publiceer of je hebt een rechtzaak aan je been.
en dat heb ik er niet voor over.

Weet jij wie de opvolger zal worden?

Ik heb juist naar de fabriek gebeld en morgen bellen ze terug.

Ik denk dat het nu rechtstreeks zal gaan
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


mark7758

Reyne. Wilde het al lang kwijt. Ze zijn een paar keer gewaarschuwd.
En ik denk direct. (En die rechtzaak? Waar staat dat ik het niet verder mag vertellen of mailen?
Ik geef geen verkeerde info door.[^]
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

tufken

citaat:
Geplaatst door mark7758

Reyne. Wilde het al lang kwijt. Ze zijn een paar keer gewaarschuwd.
En ik denk direct. (En die rechtzaak? Waar staat dat ik het niet verder mag vertellen of mailen?
Ik geef geen verkeerde info door.[^]




Mark, heb jij ook een winkel?  Denk jij ook niet dat alles rechtstreeks zal gaan nu?

Ik hoor het wel morgen als ze bellen.
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Peter

Verd.....daar gaat de komende levering van de reeks 20 waarschijnlijk,of moeten we nu zelf onze (Belgische) belangen gaan verdedigen in Oostenrijk.
@Tufken: Patrick weet je al iets van de reeks 20 ?
Met vriendelijke groeten
Peter

mark7758

Tufken,
Ik heb geen winkel, maar ben achter de schermen wel betrokken bij een aantal zaken. (Winkel, importeurs en zo.)
Vandaar. Maar als je iets weet laat maar lezen.
Het is voor Belgie en Nederland een pijnlijk moment.
Wat gaat er gebeuren? Reyne deed altijd veel moeite voor NL modellen (Soms waren ze niet 90 %) maar de inzet was er.
Ben benieuwd.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

ERVIN

Wat is er toch allemaal aan het gebeuren in modelspoorland[:(],eerst Roco op de fles,dan Marklin,opnieuw een verdeler voor Roco,dan ook die weer buiten,ligt dit nu aan de invoerder,aan het merk of aan de modelspoorders die minder en minder beginnen te kopen,het is toch stilaan duidelijk aan het worden dat modeltreintjes geen intresse meer opwekt bij de jeugd,dan kan je de vraag stellen,is het allemaal te duur geworden,zijn wij te kieskeurig geworden(ik wil enkel treinen met alle toeters en bellen)of zijn wij nu echt een uitstervend ras aan het worden,ik heb hier echt geen goed gevoel meer bij,het stemt mij eerder triestig.[:(]
En dan te bedenken dat "onze"hobby zo mooi kan zijn,ze weten niet wat ze missen!!

tufken

Normaal weet ik hopelijk morgen meer, ik moet terug bellen naar Oostenrijk, ook i.v.m. de reeks 20 en de nieuwe startsets die al 3 weken uitgeleverd zijn behalve in de Benelux
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


janjozef

Met wie zijn voeten zijn ze nu eigenlijk aan het spelen, en wat gaat dat ons modale modelspoorder kosten.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Peter

Ja Ervin, we maken inderdaad (grote) veranderingen mee. En niet enkel in onze hobby. Veel hobby's die thuis gedaan worden hebben het moeilijk (postzegels, munten, plastiek modelbouw) en ga zo nog maar even door. Een faktor is de prijs, maar de volgens mij belangrijkste oorzaak is dat de jeugd veel minder geinteresseerd  in zo'n hobby's.
Ze geven het geld liever uit aan uitgaan, DVD's,GSM's, brommers, auto's.Ik bedoel dit niet negatief maar het grootste gedeelte van hun vrijetijd speelt zich buiten of achter de computer af (chatten)en veel minder, zoals in mijn jeugd, thuis.En om eerlijk te zijn,helemaal ongelijk hebben ze niet.
Maar om even terug te komen op Roco: Op het forum van Eisenbahn Kurrier (Dtsl) klagen ze steen en been omdar de onderdelen van Roco van Frankrijk komen, en ook daar is de leverancier weer al is veranderd.
Met vriendelijke groeten
Peter

boke

Niks gaat dat ons kosten... Als ze niets meer leveren, blijft ook mijn geldbeugel dicht! En aangezien Mehano momenteel goed zijn best aan 't doen is om hem open te krijgen... [}:)][:D]

Groetjes,


Steven86

Hm, met die mallemolen kunnen we bij aanschaf van een Roco model meteen maar incalculeren dat we geen garantie hebben... Kwestie van onze verwachtingen juist bij te stellen... [B)]