ken je mij niet meer?

Gestart door Dirky, 24 november 2016, 21:47:05 PM

Dirky

Net een babbel gehad met een modelspoor-kennis die op de expo heeft gezwaaid naar mij en die ik blijkbaar niet had herkend. Vond hij zo erg dat hij zelfs niet tot bij mij wou komen praten...
Nu, aan mijn demostand droeg ik regelmatig mijn werkbril waar ik geen meter ver mee zie, en inderdaad dus sommigen niet heb herkend...  :(

Mochten er nog mensen zijn die mijn weiger-te-herkennen-gedrag niet konden appreciĆ«ren, bij deze mijn verontschuldigingen!  ;)

Metpetergaathetbeter

toch had je die bril niet meer aan toen ik toch onbewust je aansprak aan Evan's baan  :-\ ;)

PeterC

Dirk,

Nu je het zegt: ik ben toch wel een vijf-, zestal keren voor je stand gepasseerd zonder enige reactie van jou (bezig met heel veel mensen, bezig met... , bezig met ...).
 
Toen je je bril had afgezet en je niet druk bezig was, had je me wel herkend  ;)
Groetjes, Peter


Michiel

Dirk, maak je niet te veel zorgen. Komt iedereen wel eens voor, erg vervelend, en we schamen ons dood (ik toch). Maar er was geen kwaad opzet, gewoon, tja het moment, druk bezig, afgeleid, uit context,.... Je hebt mij althans heel hartelijk ontvangen.   ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

loebaske


Ben het eens met Michiel, op de expo heb ik ook veel mensen gemist door de drukte, sommige gaven me gewoon een schouder klopje, wat wel leuk was als ik zelf geen aandacht had voor de persoon in kwestie...

Jurgen

Op een expo heb ik oog voor wat er op, naast en onder tafel ligt, niet wie ernaast of erachter staat...
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.