Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Even voorstellen.

Gestart door Depreester, 24 november 2016, 18:21:22 PM

Depreester

Hoi,
Ik ben Nieuw op dit forum, 57 jaar en afkomstig van Oost Vlaanderen - Belgie. Na 10 jaar (wegens verhuis) sinds 2 jaar terug herbegonen met mijn hobby. Ik rij digitaal met Ecos II. Baan zelf is Marklin HO. 70% M rails, 30% c rails. Bedoeling is om alles via computer te kunnen sturen. Heeft iemand ervaring met ITrain of een ander programma? Dank voor de info, Jan.

Steam.N

Welkom op ons forum, Jan.
Ik kan je geen antwoord geven op je vraag, maar er zijn hier genoeg bollebozen  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Welkom Jan en ook ik moet je het antwoord schulldig blijven ! ;)

PeterC

Jan,

Welkom op het forum!  Een provinciegenoot.  Vul je persoonlijke gegevens wat aan en wie weet zijn we misschien buren  ;)

Ik heb geen ervaring met ITrain (299 Euro voor een full licentie vind ik veel te veel!).  Ik heb er wel al veel positieve commentaren over gehoord.

Ik heb wel wat ervaring met Koploper (er zijn hier 'deskundige' Koploper-gebruikers op het forum) en ik ben de laatste jaren bezig met RocRail.  Beiden zijn gratis te gebruiken en mits een kleine bijdrage kan je bij Rocrail net iets meer.

Rocrail draagt mijn voorkeur omdat dit geen software is waarbij slechts één ontwikkelaar/programmeur is bij betrokken.

Ik ben geen expert, maar heb door enkele jaren digitaal rijden/sturen wel al wat problemen kunnen oplossen.
Groetjes, Peter


Snobby Crash

Welkom op ons forum !

Ik heb een beetje ervaring met iTrain...
Dus als je vragen hebt... vuur maar af hè !

Geert

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

OlivierV

Welkom Jan.

Ikzelf heb een beetje ervaring met koploper.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan