Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

360 graden draaien en toch 6 contacten doorvoeren

Gestart door dani, 21 november 2016, 15:00:33 PM

dani

degene die er me 4 kan maken met 6 contactjes voor in titaal 10 € en in die compacte afmetingen, mag er direkt aan beginnen.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

loebaske


Dani, kan je daar foto's van maken, is maar dat mijn bestelde nog niet geleverd zijn...

dani


ik kan gerust enkele foto's plaatsen, maar of dat veel verschil gaat uitmaken.....
Er staat trouwens ook al foto materiaal op eBay bij de aanbieding...  even naar boven scrollen en klikken.







De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

loebaske


SuSke

Citaat van: eddy op 30 november 2016, 12:55:06 PM
Dat is toch gemakkelijk zelf te maken.Een schijf van printplaat,waarop ge banen etst of freest.Onderkant fosforbronsslepers ertegen,bovenkant doorboren en daar de draad doorsteken en op de koperen baan solderen...

't is wel een paar grote maten kleiner  ;) ;)

en bovendien niet iedereen gegeven om het te bouwen
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

dani

ik kan niet etsen
ik kan niet frezen
ik heb 2 linker handen...   :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Gerolf

Ik vind mezelf wel een behoorlijke knutselaar, maar aan zoiets zou ik niet beginnen
... en al zeker niet als het voor weinig geld te koop is  :D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Bolje

Citaat van: dani op 01 december 2016, 08:37:00 AM
ik heb 2 linker handen...   :-)

Whoeha, LOL,   ;D ;D ;D

zolang het er geen vier zijn...  ;)
Vele groeten,
Ronald

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Klaas Zondervan


Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

bedankt voor de link
het probleem was dat ik met een trommel werk waar 75 meter draad op zit gerold
deze rolt af naargelang de rov dieper duikt (duikboot)en nu zit de ontvanger en zender in die rol met een apparte accu en zo rolt alles af
maar als ik dit nu kan gebruiken dan komt die ontvanger ,accu en video zender te vervallen
want dan kan alles rechtstreeks aangesloten worden via een korte kabel naar de zender en video bril

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

verwacht er echter niet te veel van, want hoge stromen kan je er echt niet door sturen volgens mij !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Geert

Aan de reacties te merken zijn er enkele die deze hebben aangekocht. Ik overweeg er ook enkele aan te schaffen.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee na enkele jaren.


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen