Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 164

Gestart door factageklerk, 20 november 2016, 11:41:49 AM

doomslu

Citaat van: G8 op 24 november 2016, 20:53:25 PM
Citaat van: Johnnytrein op 24 november 2016, 14:53:14 PM
G8, Ojee heb jij geen betere plaats om MSM te lezen? En koffie zwart of met melk drink ik nooit vind ik gewoon vies ik lees MSM gewoon in de zetel en als drank een cola of een Pepsi cola,

Jawel hoor  ;) ... maareuh ben ik blijkbaar de enige met deze jarenlange traditie? :o

elke keer een artiekeltje  :-X
Bij mij zijn het andere tijdschriften die dat 'lot' ondergaan, bvb Loco-Revue op dit ogenblik (is niks verkeerd mee hoor, uitstekend blad).  ;)

MSM lees ik namelijk op PC, een paar weken of dagen voor jullie het in de bus krijgen.
En neen, geen PC of tablet mee op twalet.  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 24 november 2016, 21:18:20 PM
Bij mij zijn het andere tijdschriften die dat 'lot' ondergaan, bvb Loco-Revue op dit ogenblik (is niks verkeerd mee hoor, uitstekend blad).
zeg gewoon dat je het schijt hebt aan die andere tijdschriften ! ;D ;)

doomslu

Ik heb toch het tegendeel beweerd?  ???

Het niet omdat wij de beste zijn dat die andere ook niet goed kunnen zijn?  8)   ;) ;) ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

dan heb ik toch meer eerbied en respect voor de redactie en de medewerkers van MSM  :) ;), bij  mij  niet op kleinste kamertje in ons huis  ;)

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 24 november 2016, 21:30:33 PM
dan heb ik toch meer eerbied en respect voor de redactie en de medewerkers van MSM  :) ;), bij  mij  niet op kleinste kamertje in ons huis  ;)
De Playboy is ook geen goed idee hoor!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

die ligt er ook niet trouwens dacht ik dat daar nog enkel de interessante artikels instonden  daar men dat blad toch om die redenen(die interessante onderwerpen) en geen andere kocht ! ;D ;)

doomslu

Citaat van: Michiel op 24 november 2016, 11:40:17 AM
Een MSM, daar blader niet snel door!

Voor een MSM, daar ga je voor zitten, met een diep zwarte koffie en een paar sneedjes rozijnenbrood. Je leest rustig van voorwoord tot achterflap elke letter. Je geniet, je verdiept, je ondergaat. MSM neem je op in je systeem, je beleeft het en het neemt je mee. Elke regel, elke foto krijgt een plaats in je eigen verhaal van modelbouwbeleving. Je bent een met het blad. En voor je het weet, is de koffie op, resten er kruimels op de vloer. Je draait je MSM ondersteboven, schud het uit, en vraagt je af waar de rest is gebleven... van dat rozijnenbrood.

Een MSM, daar blader niet zomaar even snel door!  ;)
Ik denk dat we Michiel gaan aanwerven om onze reclamecampagnes uit te werken.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

basmans

Hier is nummer 164 ook weer gearriveerd en het is weer een nummer met mooie artikelen .
Vanavond dus weer een W en M avond .
Genieten dus

Metpetergaathetbeter


basmans

Whisky en het Modelspoormagazine !!
Ik kom de avond wel door .

guydhaese

Tot mijn verbazing en groot genoegen zag ik gisteren in de trein een jongetje van een jaar of tien geboeid aan het lezen in MSM 164, even totaal weg van de wereld rondom hem.
En ik zag mezelf plots zovele jaren terug, met dezelfde passie aan het lezen in destijds het Faller-Magazine en in de Prisma-pockets van T.L. Hameeteman.
En ik ging met een goed gevoel van een soort tijdloosheid naar huis, denkende dat zolang er zo'n jongens zijn onze mooie hobby zal blijven bloeien.