Derde MTD - fragmentwedstrijd

Gestart door Gerolf, 19 november 2016, 10:03:41 AM

Gerolf

De uitdaging voor de volgende wedstrijd (volgende tentoonstelling 21+22/10/2017) is bekend:
Bierkaartje 9 x 9 cm. met afgeronde hoeken straal 1 cm, het standaard vierkant kaartje dus als maximaal grondvlak.
Thema blijft trein gerelateerd en hoogte zoals altijd maximaal 30cm. Verdere details volgen nog.

Ter info: ik doe mee, maar buiten competitie  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske


Het verbeterd nog.... ;)
Straks op een postzegel  :D :D :D :D :D

Gerolf

Als je het uitrekent heb je ietsje meer plaats dan bij de eerste wedstrijd (dat was een cirkel van 10cm)
... maar wél minder dan bij de tweede wedstrijd (A6)  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Zijn er ergens foto's te zien van de deelgenomen werkstukjes van de vorige edities? Ik ben toch benieuwd naar wat anderen brouwen met dergelijke opdracht. Ik ken natuurlijk Gerolf's indrukwekkende bouwsels van hier op het forum, maar vroeg me af hoe ander werkjes eruit zien.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

loebaske


Heb er geen foto van, het waren drie deelnemers...

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

In ons nieuwste clubblad staan fotootjes van de drie (!!) deelnemers van vorige editie. Mogelijk verschijnen die nog op de webstek.
Gisteren op de club gemerkt dat er dit keer terug meer animo is om mee te doen, zelfs al is de opgave wat "tricky".
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

philippe_007

De microbe is zelf al tot bij onze club  geglipt.... Vorige dinsdag zijn er al 2 kandidaat bouwers begonnen met een ontwerp....
 

SuSke



Er kan nog altijd mee gedaan worden  ;) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.