Leuk projectje: heb hier ook nog zo'n stelletje staan. De wanden van de balgen blijven bij mij wel niet al te best vastzitten. Moeten nog eens opnieuw gefixeerd worden.
Tip voor het dak: als je een Kleenexje uiteentrekt in laagjes (wel heel voorzichtig doen) en over het gepolierde dak legt, fixeren met verdunde alleslijm, dan krijg je meteen dat teerdoek-effect. Wel nog even spuiten. Kleine licht 'schlieren' - ik weet niet hoe je dat in het Nederlands zou zeggen - ga je altijd hebben, maar dat was in het echt met die teerdoeken ook zo.
Vraagje: welke balgen heb je gebruikt? Ik heb er nog een tweede paar liggen dat ik graag eens wil aanpakken.
Nu nog een type 97 op basis van een Roco Br 95.3 erbij en je hebt een eerste klas trotinette. De samenstellingen waren trouwens heel plezant: bv. trotinette, één X-rijtuig 2/3de klasse en een GCI-bagagewagen. Of een trotinette en een type W (coupés op draaistellen met remmershuis, uitgebracht door Piko) en een 3-assige ex-KPEV bagagewagen, of een trotinette met een M1 met bagagecompartiment erachter. Heerlijk zo van die rommelige treinen.