Dropbox als beeldenserver

Gestart door eve, 16 november 2016, 18:56:45 PM

eve

Ik gebruik mijn Dropbox als beeldenserver sedert mijn 2 laatste posts hier...

Erik

jakke

Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

eve


Houdini

Dropbox foto's kan ik niet zien owv beveiligingsredenen :(

eve


eric

Ik kan die zien. En heb ook Dropbox. Maar hoe plaats jij die hier?

argilla

#6
Dropbox is een clouddienst voor het online opslaan van bestanden.
De gebruiker kan met Dropbox bestanden synchroniseren op verschillende apparaten en ze tegelijkertijd delen met vrienden.
Dropbox  synchroniseert bestanden tussen verschillende computers via de Dropbox  gebruiker  die hiervoor gebruikmaakt van het internet

Let op je hebt hierin  "gratis " accounts rond de 500MB opslagruimte maar als je daarover gaat  zijn het "betalende " accounts ( 1 GB)  Je hebt dan wel 50GB en meer tot uw beschikking.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Houdini

Citaat van: eve op 16 november 2016, 22:05:46 PM
Citaat van: Houdini op 16 november 2016, 20:52:02 PM
Dropbox foto's kan ik niet zien owv beveiligingsredenen :(

Dus, foto's in deze bijdrage http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,25276.0.html kan je niet zien ?

Erik

Nop, die zie ik niet :). Voorheen nog al gemerkt dat ik bij sommige hun foto's kruisjes zie, terwijl ik anderen hun foto's
wel kan zien. Nooit de link gelegd, maar met dat je nu dropbox aanhaalt, wordt me één en ander duidelijk...

Printscreen van je ander topic:


eve

Citaat van: eric op 16 november 2016, 22:54:48 PM
Ik kan die zien. En heb ook Dropbox. Maar hoe plaats jij die hier?

...en ook @Jakke

Je gaat naar een beeld in uw Dropbox, rechts klikken en "Link kopiëren" kiezen.

bvb

https://www.dropbox.com/s/213oe2vhqm81vcv/Straatlamp%20armatuur%202%20k800.jpg?dl=0

Achteraan dl=0 vervangen door raw=1

https://www.dropbox.com/s/213oe2vhqm81vcv/Straatlamp%20armatuur%202%20k800.jpg?raw=1

En dit tussen de (vierkant haakje open)img][/img] (zie beeldicoon hierboven in de keuzelijst boven de smilies) plaatsen :



Erik


eve

Citaat van: Houdini op 17 november 2016, 06:23:33 AM
Citaat van: eve op 16 november 2016, 22:05:46 PM
Citaat van: Houdini op 16 november 2016, 20:52:02 PM
Dropbox foto's kan ik niet zien owv beveiligingsredenen :(

Dus, foto's in deze bijdrage http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,25276.0.html kan je niet zien ?

Erik

Nop, die zie ik niet :). Voorheen nog al gemerkt dat ik bij sommige hun foto's kruisjes zie, terwijl ik anderen hun foto's
wel kan zien. Nooit de link gelegd, maar met dat je nu dropbox aanhaalt, wordt me één en ander duidelijk...

Printscreen van je ander topic:



Bij mij werkt het, bij anderen ook...
Ik weet niet waarom het bij u niet werkt.

Erik

Houdini

Citaat van: eve op 17 november 2016, 07:47:33 AM

Bij mij werkt het, bij anderen ook...
Ik weet niet waarom het bij u niet werkt.

Erik

Dat zei ik toch al, beveiligingsredenen  ;) 
Maar het ligt wel aan mijn pc hoor.

Valentijn


Via de pc thuis kan ik de beelden zien.  Maar via the pc van het werk lukt dit niet.

Valentijn
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

jakke

Dank allen voor de richtlijn , hoe dropbox gebruiken in combinatie met het beelden tonen hier op 't forum .Ik denk dat ik er verder mee kan .

Jan
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

dani

Citaat van: Valentijn op 17 november 2016, 09:13:09 AM

Via de pc thuis kan ik de beelden zien.  Maar via the pc van het werk lukt dit niet.

Valentijn
Dat is dan omdat je netwerkbeheerder op het werk bepaalde URLs en sites heeft geblokkeerd  op het netwerk.  Is bij mij ook zo met een aantal sites, en formaten.
Dat wil zeggen dat je een netwerk en/ of security team heb die weten waar ze mee bezig zijn (positief of ni.. even terzijde)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Jurgen

Citaat van: eve op 17 november 2016, 07:47:33 AM
Citaat van: Houdini op 17 november 2016, 06:23:33 AM
Citaat van: eve op 16 november 2016, 22:05:46 PM
Citaat van: Houdini op 16 november 2016, 20:52:02 PM
Dropbox foto's kan ik niet zien owv beveiligingsredenen :(

Dus, foto's in deze bijdrage http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,25276.0.html kan je niet zien ?

Erik

Nop, die zie ik niet :). Voorheen nog al gemerkt dat ik bij sommige hun foto's kruisjes zie, terwijl ik anderen hun foto's
wel kan zien. Nooit de link gelegd, maar met dat je nu dropbox aanhaalt, wordt me één en ander duidelijk...

Printscreen van je ander topic:



Bij mij werkt het, bij anderen ook...
Ik weet niet waarom het bij u niet werkt.

Erik

De foto's uit de link kan ik zien, maar de afbeelding hierboven krijg ik ook te zien in het andere onderwerp.

Ik heb wel Dropbox en gebruik het al jaren om dingen te "stockeren". Ik gebruik wel de gratis versie, maar dat is voor mij meer dan genoeg.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.