Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

expo ramma

Gestart door DIORAMABOUWER, 13 november 2016, 14:09:25 PM

DIORAMABOUWER

Hallo,blijkbaar is er voor de deelnemers aan de expo ramma in Sedan maar 1 overnachting voorzien en moet je de 2de overnachting zelf betalen,heeft er iemand ervaring met ramma?gr Marc
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942

Ronald

Misschien moet je dat met de organisator overleggen en niet hier openbaar. Mail Matthieu Jaquemart die weet er meer van.

Ik heb overigens gewoon 2 nachten.

Uit het aanvraagformulier:

Wij verzorgen de maaltijden op zaterdag en zondag evenals uw hotelaccommodatie voor zaterdagavond (inclusief ontbijt), behalve in uitzonderlijke gevallen (grote apparatuur, lange afstand, etc.).
In dat geval is, dank u om aan te geven lager uw wensen (extra nacht hotel, management fees, ruimte voorzien, etc ...).

Martin Welberg

Er zijn er erg veel die zaterdagochtend opbouwen, maar als je verder weg komt zal 2 en zelfs 3 nachten geen probleem zijn, zoals Ronald al zegt dat regel je met de organisatie..

DIORAMABOUWER

ik had zoiets gelezen in het aanvraagformulier van 1 overnachting, maar heb geen zo'n talenknobbel,maar ik heb nu maar pas gezien dat de expo maar om 13 uur open gaat op zaterdag,dan zal 1 overnachting wel volstaan denk ik,gr Marc
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942