beurs Malle

Gestart door eddy, 12 november 2016, 12:09:40 PM

eddy

Morgen is er weer beurs in Malle.

http://www.verzamelbeurs.net/

groeten eddy

vyncky

Ik ben, zoals ieder jaar,  van de partij!

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Ludwig

Ik zou ook wel eens willen gaan deze keer.
Maar wat mag ik verwachten en is het de moeite wel voor ons ?
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Jurgen

Een aantal gekende handelaars staan er met hun spullen.
Verder tweedehands waar je wel iets kan vinden.

Vooral veel "verzamel"-spullen waar ik als modeltreinliefhebber waarbij de treinen moeten rijden niet veel aan heb.

Ik ben er 1 keer geweest een paar jaar geleden en dat was dan eigenlijk eerder om het M2-rijtuig daar eens te kunnen zien, maar dat bleek toen al vervangen door de stoomloc. Ondertussen is er ook een dieselloc reeks 80 bijgekomen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

OlivierV

Ik ga niet, ik moet werken.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

vyncky

Citaat van: Ludwig op 12 november 2016, 12:49:39 PM
Ik zou ook wel eens willen gaan deze keer.
Maar wat mag ik verwachten en is het de moeite wel voor ons ?
Dit mag je verwachten:

Vorige edities stond  er o.a. Olaerts, PB-messingmodelbouw, CC-rails, Marnan, kees Marklin, Margots, en 2dehands handelaars die je ook op de treinbeurzen tegenkomt.

Daarnaast stands met nostalgisch speelgoed en enkele tentoonstellingsbanen.

Is het de moeite? Dat moet je zelf uitmaken... Ik ben nog nooit met lege handen terug gekomen ;D.

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Bibke

We, het TSP, rijden er met de 8051 gekoppeld aan de 26.102 en zijn er ook met een TSP-stand.

loebaske


Blijkbaar de moeite waard, zal er wel eens bij willen zijn volgend jaar, tijdig hier melden is ook een pluspunt...

AtMoPo

Raar dat de collectorsfair in Malle hier zo niet zo gekend is.
Ben er al een paar keer Guy Van Meroye tegen gekomen met een standje.  ;)
AtMoPo

eric

#9
Even hun tekst gecopieerd van fb.

op zondag 13 november 2016 vindt de International Collectors Fair voor de zesde keer plaats in het Logistiek Centrum Frans Bevers te Malle. Deze verzamelbeurs is het Internationaal trefpunt voor de verzamelaar. Vijfduizend vierkante meter aan standen. Standhouders uit België, Frankrijk, Duitsland en Nederland zijn aanwezig met: miniatuur auto's, miniatuur figuurtjes, modeltreinen en toebehoren, nieuwe en oude modelspoorartikelen, HO treinen en toebehoren, spoor 1 - spoor 0 - spoor 00, Märklin, oude speelgoedauto's, blikken speelgoed, vintage, modelbouw, literatuur over modelbouw en treinen, bouwdozen, oud houten speelgoed, poppen, soldaatjes, beren, lego, helikopters, collectables, minituur landbouwmachines, dinky toys..... en veel ... veel meer. De International Collectors Fair is niet alleen een beurs. Bezoekers kunnen ook genieten van modelbanen en diorama's. Iedereen kan actief deelnemen en gratis meerijden op het traject voor de hallen op stoom of elektriciteit. Levensechte rijdende stoomtreinen aan de ingang. www.verzamelbeurs.net

En den "Duvel" staat koud ;-)

Ludwig

Citaat van: AtMoPo op 12 november 2016, 16:53:16 PM
Raar dat de collectorsfair in Malle hier zo niet zo gekend is.
Ben er al een paar keer Guy Van Meroye tegen gekomen met een standje.  ;)

Terechte opmerking, woon zelf nog geen 10 km van Malle maar heb de beurs nog nooit bezocht.
Morgen toch eens langsgaan, blijkbaar is het wel de moeite!
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

loebaske


Eric, is een tekst die best wel hier had mogen staan, want heb geen FB  ;)

bellejt

wist het ok niet want was dichterbij dan walferdange.Waar ik trouwens dit jaar voor de eerste keer in 15 jaar moet passen.

eric

Citaat van: loebaske op 13 november 2016, 13:29:07 PM

Eric, is een tekst die best wel hier had mogen staan, want heb geen FB  ;)

Hoef je ook niet te hebben.
Stond ook in MSM 162 op blz 14 en ook een paar keer in de agenda van MSM!
Of lezen jullie dat magazine niet ;-)

Snobby Crash

Vandaag toch heel even tijd gemaakt en langs geweest..
Er beten heel wat mooie dingen in mijn been, maar uiteindelijk heb ik niets gekocht...

Leuke beurs, veel aanbod en nog wat leuke mensen van op het forum tegengekomen !

Geert