Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Mijn Schwarzwaldbahn- het einde?

Gestart door Peter, 02 november 2016, 11:04:30 AM

railrunner

Ik heb tijdens mijn huidig verblijf in het Zwarte Woud gemerkt dat voor alle reizigerstreinen de BR146 de bovenhand heeft genomen:

Seebrugg:


Windgfallweiher:

Peter

#46
Vandaag mijn eerste ontgoocheling.
Net bericht gekregen van een gekende handelaar, die eerst interesse toonde, en nu plotseling het bericht stuurde dat er niets bij zit dat hem interesseert.
Spijtig maar zo is het leven, nietwaar

PS: de lijst is voor geinteresseerden op aanvraag (Windows office - word document) verkrijgbaar.
Met vriendelijke groeten
Peter

dani

Citaat van: Peter op 24 maart 2017, 13:52:52 PM
Vandaag mijn eerste ontgoocheling.

En helaas vrees ik dat het niet de enige zal zijn...

Citaat van: Peter op 24 maart 2017, 13:52:52 PM
die eerst interesse toonde, en nu plotseling het bericht stuurde dat er niets bij zit dat hem interesseerd.

misschien had hij interesse en na het zien van de lijst minder ?   dat kan.  Als ik wat lees van iemand die stopt, kan ik ook interesse hebben, maar als dan blijkt dat het geen 3rail is, dan zou ik wslk ook afhaken in mijn geval.   Dus ja.....        (en btw, interesseerT).


trek het je niet te erg aan , met nog wat geduld komt het wel in orde !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Gerolf

Ik denk dat je op ons forum en bij Belgische handelaars weinig aan een goeie prijs zal verkopen.
Ik ga er van uit dat je de Duitse fora en handelaars al hebt aangeschreven ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Gerolf,  je hebt mail.

Denk er serieus over na om mijn laatste Belgische modellen ook maar te verkopen, maar.... die zijn nieuw, nog niet uit verpakking geweest, en enkel tijdperk III materiaal, dus....
Met vriendelijke groeten
Peter