Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Foto's Athus-Meuselijn

Gestart door OlivierV, 31 oktober 2016, 13:13:58 PM

OlivierV

Daarnet even wat zitten googlen naar prentjes van de HLD5209, kwam ik plots op onderstaande link uit.

Kan het maar meegeven, vele prentjes zullen wel tot de verbeelding spreken.
http://rail-et-fer-en-gaume160.blogspot.be/p/de-la-meuse.html
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

yannickvw

Prachtige tijden! -pinkt een traantje weg- Merci voor de link  8)

Kautenbach

Fantastisch,  dat is spoor zoals ik het erg graag zie, zelfs met triple tractie, echt prachtige platen, 't nabouwen waard ;)

Cozzy

Zalige website met erg waardevol fotomateriaal!!
Thanks Olivier!
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

bollen neus

En nu weten jullie waarom ik een dikke boon heb voor die ronde neuzen hé. Alé de "echte" dan hé niet die quasimodo's. En de Nohabs uit buitenland hebben nog meer geschiedenis te vertellen en het voordeel daar in buitenland is dat er nog veel van rondrijden. Zalig project om uit alle europese landen waar deze baksker reden en nog rijden er te kunnen van verbouwen.(van af 1955 tot heden)
Den Eric.

ThierryDS

Wow, pure nostalgie, schitterende foto's! Dit is wat ik thuis wil bereiken op men baan. Dan zie ik daar de 6005 en dan besef ik dat die hier staat...
Bedankt voor de link!!!

Herwig

Even snel doorgebladerd, deze ganse fotoboek (later wat grondiger...)
Is me opgevallen:  een zeldzame foto van een sleep Esso-draaistel-ketelwagens in het jaar 1991: 
mét het rode  rechthoekige  Esso-logo (niet het ovaaltje).   
En zonder een  "sticker"  of schildering van de naam van een verhuurbedrijf  (KVG, VTG, Armutra, en zo ...).
Later verdwenen die logo's van de oliebedrijven definitief van de flanken van de ketelwagens.

modelbaanHO

Knappe site en mooie foto's. Pure nostalgie.
Ook heel leerrijk voor het samenstellen van realistische treinen.
Bedankt Olivier.

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

OlivierV

Uiteraard zeer graag gedaan, vele platen spreken inderdaad tot de verbeelding, op vlak van treinfotografie ben ik toch 30 jaar te laat geboren.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Gerolf

Prachtige fotoreeks  8)  :P
(eindelijk tijd gehad om de link eens te openen)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dreha

Amai prachtige foto's heb zelf ook nog een paar foto's ui midden '90. Tijdens een rit met de 26.101. toen ook een paar goederen treinen ontmoet. was altijd zalig om die GM's te horen werken.

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan