Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

La vie en rose...

Gestart door evan, 30 oktober 2016, 16:34:40 PM

Herwig

#120
Zoekertje: 
minstens één   H0-TractionAvant    met de houtgasinstallatie achteraan...
( aub een vooroorlogse versie met het   "ronde"   kofferdeksel (reservewiel))

Frits.

"Vakwerk" Evan, heel gaaf.
H0, 2 rail, digitaal, automatisering komt later nog. ??
Tijdperk 1960-1980. Rangeerterrein bij containerfabriek in Noord-Nederland.

evan

Bedankt Mannen!

Herwig,  Al gevonden?

Ondertussen heb ik wat verder gewerkt...

Een derde geveltje heeft ook kleur gekregen.  Ik vind het persoonlijk wat minder, maar in een zijstraat zal het goed dienst kunnen doen.  Ik heb het geveltje dubbel en dus nog een kans.




Het koperen dak is nog wat bewerkt van het eerste bouwwerkje.



En dan de gevel die ik gisteren heb geschilderd is ook klaar.



Groeten,

Morgenavond is het tijd voor het Canadese project met B&B  8)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.


evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

alle huizen zijn niet even mooi of even  mooi vuil :-\ ;)!

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

sdz1976

Is idd het minst goed gelukt van de 3, wat wil zeggen dat de eerste twee echt super gelukt .

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

SuSke

Mooi, mooi, mooi Evan en dat koperen dak ziet er al vééél beter uit  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

Dat koperen dak is wel mooi precies.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Ronald

Ik geniet, Evan :) Maar toch; misschien over het hoofd gezien maar hebben jij en Erik al een beetje een concreet plan hoe de modules eruit gaan zien en hoe groot dit gaat worden?

evan

Helaba,

Merci voor de positieve reacties!  We doen gemotiveerd verder en ik zzk binnenkort ook ns wat van Erik zijn werk tonen.  Al die duikboten enz...

Ronald,  we beginnen met 3,6 meter op 70 cm en kunnen per 1,20 m uitbreiden. 

Groetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Ronald

Zie, hebben we er een beeld bij :) Dank! 8)

marctje

Dus zou er ook, in plaats van "my little tank", een "my little sub" komen van leftanant Grüber
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

evan

#134
Deze namiddag de vierde gevel gemonteerd want die bestond uit verschillende delen.  Na beetje plamuur en een grondlaag zag deze er zo uit:



En dan na wat spuit- , schilderwerk en wat washes is dit het resultaat dat nu aan het drogen is:



Gisteren heb ik een hele lading geleverd gekregen van de gevels en ik kan nog even voort  :o 

Groetjes,

;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.