Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

La vie en rose...

Gestart door evan, 30 oktober 2016, 16:34:40 PM

ERVIN

TOP!! Evenals de naam van dat café , ook mijn favoriete serie.  ;)

evan

Merci Erwin ;)

Inderdaad een geweldige reeks :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

3rail

Leuk gedaan met die gevels.

Die auto's zijn wel erg schoon ten opzichte van de gevels. ;) ;)

Komt Helga ook nog langs?

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

Pierre

Groet Pierre.


marctje

Top reeks, heb ik dan ook ineens in huis gehaald als dvd box
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Herwig

#110
Evan,
Als dit een mansarde is die op de één of andere wijze een woon-/slaapfunctie zou hebben, ontbreken er nog .... dakvensters.

( dixit ze rezistanze    " I say this only once " )

sdz1976


Geweldig hoe je met een mooi gebouwde en geverfde gevel,
en een 2 tal welgekozen auto's direct al een sfeertje kunt neerzetten. 8) 8)

Grtz,

Samuel.


www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

SuSke

Ben wel benieuwd naar de finale kleuren die op het dak en gevel gaan komen...  ;) 8) 8)

Voor mij is het dak nu te donkergroen. Een zinken dak (meest gebruikelijke) wordt grijs, een koperen (luxueuze uitvoering) heeft bleker groene tinten.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

evan

Merci Mannen,

Suske,  Die kleuren komen goed, maar doe dit later zodat het geheel plaatje klopt en de verf moet eerst volledig uitharden want nu zou ik enkel maar schade aanrichten.

Herwig,  Goed idee oor het volgende pand :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Chrisrail

#114
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: evan op 12 februari 2017, 14:22:09 PM
met de naam 'Chez Rene Artois' als knipoog naar wijlen Gordon Kaye.
dat had ik toch van jou niet gedacht Evan, dat knipoog hoewel hij vrouwengek speelde zou hij Homo geweest zijn in dat geval zou je herberg eigenlijk in het roze moeten schilderen  ;D ;)
Dit buitenbeschouwing gelaten weeral fraai werk ;)

evan

Ssst... It is I, Leclerq  8)

Het 2e geveltje is in de maak...  nu wachten tot de wash droog is :)  Dan de afvoer van de dakgoot schilderen en het monteren van de gevel met dak om aan te sluiten met het andere gebouw.


Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Dreha


Pierre

Groet Pierre.


mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.