Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Photobucket down??

Gestart door Peter, 27 oktober 2016, 12:41:07 PM

Peter

Photobucket is weeral eens down.
De laatste tijd trouwens vervelende pop-ups tijdens het  starten van PB
Met vriendelijke groeten
Peter

bellejt

liggen hier al jaren buiten.Heb picturepush voor 10 euro per jaar.Nog nooit problemen mee gehad en veel opslagruimte die je indeeld zoals je wenst.Je kan ook je foto's met verschillende resoluties op websites zetten.

PietB

Citaat van: Peter op 27 oktober 2016, 12:41:07 PM
Photobucket is weeral eens down.
De laatste tijd trouwens vervelende pop-ups tijdens het  starten van PB
ik gebruik deze site, Peter.
Bevalt me beter dan photobucket
http://postimage.org/

grt Piet.

GDE

Ik geraak er ook niet op gisteren en is niet de eerste keer. Wel vervelend als je dan juist iets wilt plaatsen op dit forum.

Michael

Ik maak gebruik van google photo, nooit problemen en inmiddels al 15 GB opslag capaciteit......GRATIS!
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Houdini

Citaat van: Michael op 28 oktober 2016, 07:37:20 AM
Ik maak gebruik van google photo, nooit problemen en inmiddels al 15 GB opslag capaciteit......GRATIS!

Same here...works like a charm!

Peter

Momenteel weeral problemen met Photobucket. Inloggen gaat nog maar kan niets meer uploaden of foto's hier op de website plaatsten, want dan schakeld dat rotding telkens weer op een login scherm. Verdomme toch
Met vriendelijke groeten
Peter

Waterman

Net een foto opgeladen en hier geplaatst, werkt allemaal prima...

Alleen mijn profielfoto krijg ik maar niet ingesteld   ;D :o

Peter

Het rare is, ik kan foto's van uit photo bucket hier op het forum plaatsen , maar kan geen nieuwe foto's uploaden op photobucket, want dan springt hun scherm telkens weer op het een login scherm
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

Citaat van: Waterman op 16 november 2016, 18:11:13 PM
Alleen mijn profielfoto krijg ik maar niet ingesteld   ;D :o

Misschien is hij te groot? Mag slechts 240x240 zijn ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Waterman

Volgens mijn computer is de afbeelding 100 x 91.

Als ik kies voor 'upload een avatar', deze afbeelding kies, en dan op verander profiel klik krijg ik de melding 'De bijlage-upload-directory is niet schrijfbaar. De bijlage of avatar kan niet worden opgeslagen.'

Houdini

Citaat van: Waterman op 17 november 2016, 10:28:31 AM
Volgens mijn computer is de afbeelding 100 x 91.

Als ik kies voor 'upload een avatar', deze afbeelding kies, en dan op verander profiel klik krijg ik de melding 'De bijlage-upload-directory is niet schrijfbaar. De bijlage of avatar kan niet worden opgeslagen.'

Moet je die profielfoto ook niet via een andere server laten komen? Denk niet dat je hier iets kan uploaden, zelfs geen avatar...

Waterman

Citaat van: Houdini op 17 november 2016, 10:39:22 AM
Citaat van: Waterman op 17 november 2016, 10:28:31 AM
Volgens mijn computer is de afbeelding 100 x 91.

Als ik kies voor 'upload een avatar', deze afbeelding kies, en dan op verander profiel klik krijg ik de melding 'De bijlage-upload-directory is niet schrijfbaar. De bijlage of avatar kan niet worden opgeslagen.'

Moet je die profielfoto ook niet via een andere server laten komen? Denk niet dat je hier iets kan uploaden, zelfs geen avatar...

Ik heb ook al geprobeerd via Photobucket, maar dan krijg ik zo'n 'click to see photo' afbeelding... Maar misschien ligt dat dan aan Photobucket?

SuSke

Zet die foto voor je avatar eerst even op je eigen harde schijf en laad hem van daar op.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Waterman

#14
Citaat van: SuSke op 17 november 2016, 16:03:52 PM
Zet die foto voor je avatar eerst even op je eigen harde schijf en laad hem van daar op.

Terug uploaden naar photobucket of naar Modelspoormagazineforum?

Want in het tweede geval:
Citaat van: Waterman op 17 november 2016, 10:28:31 AM
Als ik kies voor 'upload een avatar', deze afbeelding kies, en dan op verander profiel klik krijg ik de melding 'De bijlage-upload-directory is niet schrijfbaar. De bijlage of avatar kan niet worden opgeslagen.'

Edit: nog eens een poging gedaan met een ander plaatje en nu lukt het wel om via photobucket een profielfoto in te stellen... Of voor mij is hij in ieder geval zichtbaar  :)