30 oktober 2016 -> Wetteren modelspoorbeurs

Gestart door dani, 25 oktober 2016, 11:10:52 AM

OlivierV

Ik had eigenlijk graag langs geweest maar moet mijn nicht helpen verhuizen, zodoende zijn zij en haar vriend later een beetje moreel verplicht om mij dan te helpen verhuizen wanneer ik het ouderlijk nest verlaat.

Had natuurlijk handig geweest als we hadden geweten welke handelaren er aanwezig zullen zijn. Heb nog een bestelling bij Van Biervliet die klaarligt, ik laat die liever meebrengen naar Wetteren dan dat ik daarvoor naar Ingelmunster moet...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Waterman

Citaat van: OlivierV op 26 oktober 2016, 13:30:27 PM
Had natuurlijk handig geweest als we hadden geweten welke handelaren er aanwezig zullen zijn. Heb nog een bestelling bij Van Biervliet die klaarligt, ik laat die liever meebrengen naar Wetteren dan dat ik daarvoor naar Ingelmunster moet...

Ik heb om een gelijkaardige reden naar Van Biervliet gemaild, en als antwoord gekregen dat ze niet op deze beurs aanwezig zijn.

loebaske


Is een tweede hands beurs, denk niet dat er handelaars staan  ;) ;)

Chrisrail

#18
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SuSke

#20
Wel tof dat de foto op de website een is uit Shopping Woluwe.

Soit €2.50 inkom betalen om opkopers hun geld te laten verdienen  :-[ :-[ :-[
(muggenziften, ik weet het) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

dani

Citaat van: SuSke op 26 oktober 2016, 17:57:19 PM
Wel tof dat de foto op de website een is uit Shopping Woluwe.

Ze kunnen moeilijk een foto van een vorige editie gebruiken natuurlijk,  het is de eerste keer... haha...

Over de prijs ga ik het niet hebben...  daar is een gelijkaardig topic over geweest recentelijk.
Hier heb je een aantal handelaars en particulierer verkopers "op een hoopje".  Als je naar elk van die winkels of mense toe moet rijden om spullen te gaan bekijken en afhalen, of ze je laten  opsturen per post ben je een stuk meer kwijt aan "naft"

Dat is mij bescheten mening. 
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Stieven76

Citaat van: SuSke op 26 oktober 2016, 17:57:19 PM
Wel tof dat de foto op de website een is uit Shopping Woluwe.

Soit €2.50 inkom betalen om opkopers hun geld te laten verdienen  :-[ :-[ :-[
(muggenziften, ik weet het) 8)

Ik dacht dat je in Houten meer moet betalen aan inkom  ;). Toen ik nog in Mechelen woonde ging ik telkens naar de Bras rommelmarkt in de Nekkerhal. Ook daar moest je inkom betalen, en wss nog altijd. Wel gezellig. Beetje zonde dat geneut over de inkom altijd..

Ik had graag gegaan, Wetteren is maar 15min van hier, maar moet naar Nederland op familie bezoek. En ik heb de laatste tijd al genoeg uitgegeven  ;D

dani

@Stieven : zal ik dan wat extra uitgeven in jouw plaats ?  ik heb daar geen moeite mee hoor :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dani

Zeker niet mis voor een eerste keer... goede organisatie, gevarieerd aanbod en enkele bekenden gezien...  enkele lgb srukken gelocht en een leuk Marklin setje van de vriendelijke meneer Geert op de foto hierondr :-€

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Jurgen

Hmm, een beetje te lang geslapen om er nog naartoe te rijden. Spijtig dat het maar tot 13u was, anders had ik de moeite nog gedaan.

Ach ja, andere keer. Het geld is toch op.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

bellejt

leuk beursje en goede sfeer.Helaas 2dehandsprijzen die stukken boven het eb** gemiddelde lagen.Wel een groene wielemans kunnen kopen aan normale prijs.Er stond wel een handelaar met nieuwe dingen maar was te lui om van zijn stoel te komen :)

Snobby Crash

Prachtige organisatie door Kristof en Liesje van  CC-rails !
Mooie goed verlichte zaal, tafels waren ruim opgezet en netjes verzorgd !

Lekkere belegde koeken en frisse printjes !
Veel bezoekers en een heel leuke sfeer !

Was super gezellig ! Veel bekende gezichten !

Geert

Metpetergaathetbeter

en bovendien was langs één kant van de tafels echt alles aan BODEMprijzen :) ;) wegens te weinig tafels ? :-\