30 oktober 2016 -> Wetteren modelspoorbeurs

Gestart door dani, 25 oktober 2016, 11:10:52 AM

dani

Wie gaat er naar de eerste beurs die CC-rails in richt op 30 oktober ?
In Mariagaard (school/internaat) te Wetteren op een paar 100m van de afrit van de E40 aldaar.

!!!!NIEUW!!!! CC-Rails Modeltreinbeurs. Oosterzelesteenweg 80 Kwatrecht / Wetteren WWW.MODELTREINBEURS.COM
20 standhouders, ruime parking, op 200 meter van de autostrade E40 met een 700m² grote verkoopshal!

van 9u tot 13u.   Het belooft interessant te worden.  Ik ga er alvast eens een kijkjhe nemen !

www.modeltreinbeurs.com
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Michael

Lijkt wel interessant maar vrees dat zo'n beurs te klein is om daar zover voor te rijden.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Snobby Crash

Ik ga er staan met nog wat tweedehandsmateriaal.

Ik heb gisteren van Liesje de tafel indeling gekregen, en de zal is toch vrij goed gevuld hoor !
Er zijn nog enkele tafels over, van mensen die afgezegd hebben, dus wie nog een tafel wil huren, even contact opnemen met CC-rails.

En een kleine beurs, dat denk ik niet hoor, als ik zo de tafelindeling bekijk, lijkt het me zelfs groter te zijn dan de
beurs in het Fort van Merksem.

tevens, en dat wil iktoch ook nog even vermelden, is dat Christoph en Liesje het zeer professioneel aanpakken om deze beurs te organiseren.
Netjes een beursreglement gekregen en tevens een plan van alle standhouders.

Ook hebben ze het in hun email dat ze op verschillende plaatsen en media voldoende reclame hebben gemaakt voor deze beurs !

Dus ik zou zeggen, kom zeker een bezoekje brengen !


Geert

dani

ik ben zelf al verder gereden voor "ruilbeurzen" van clubs die een stuk kleiner waren.

Ik wou het maar even mee geven dat er zondag wat te doen is.

Ik zie je daar, Geert !!! Hou je kraam maar al warm :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Chrisrail

#4
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

dani

Citaat van: Michael op 25 oktober 2016, 11:33:52 AM
Lijkt wel interessant maar vrees dat zo'n beurs te klein is om daar zover voor te rijden.

dan sla je gewoon over hee, simpel
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

bellejt

zal mss ook wel eens een kijkje gaan nemen.Chris kan je anders oppikken want kom van wichelen en moet wetteren passeren hé

SuSke

Staat al iets anders in de agenda dat al maanden uitgesteld werd omwille van de eigen tentoonstellingen. De baas thuis zal niet echt content zijn als ik dat ook weer skip.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Chrisrail

#8
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

dani

Citaat van: Chrisrail op 25 oktober 2016, 14:34:28 PM
Tenzij het water natuurlijk met bakken naar beneden komt.
Het water mag je zelf houden, maar een paar van die vintage houten bakjes van vroeger interesseren me wel voor op het dakrek van mijn kevertje :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Waterman

't Is 14 km rijden voor mij, bij mooi weer kom ik ook met de fiets  :D

755philippe

Ik vrees dat ik ga passen en naar de iets grotere beurs in Utrecht ga. Is ook iets verder rijden maar Eurospoor doe ik om de 2 jaren. Kwestie om niet elk jaar naar Nederland te rijden.
Succes met de beurs in Wetteren en hopelijk krijgt deze ook een vervolg dan is België weer een treinbeurs rijker.
Mvg

755philippe

Houdini

Citaat van: Michael op 25 oktober 2016, 11:33:52 AM
Lijkt wel interessant maar vrees dat zo'n beurs te klein is om daar zover voor te rijden.

Even iets geplukt uit een ander draadje  ;) ;)
(Michael, niks persoonlijks hé!!  ;) )

Citaat van: Michael op 19 september 2016, 18:56:21 PM
Waarom kopen jullie in België Nederland een auto? Om in de garage te zetten, of op de oprit om te stoefen tegen de buurman? Ik koop een auto om mee te rijden, 256 km enkel voor de expo, 22 oktober thuis wedstrijd met Evan, 23 oktober naar Edegem voor één of andere club tentoonstelling, 200 km enkel. Afstand is relatief, hoe leuker je het vind om ergens aan deel te nemen hoe groter de afstand mag zijn.

Het betreft inderdaad Erik Block, en nu niet meer zeuren over dat het te ver is. Er zijn mensen uit België die blij zijn dat dit georganiseerd wordt en komen beide dagen. Voor wie niet meedoet, een gemiste kans.
Zaterdagochtend is het heel rustig rond Utrecht, speciaal de dagen uitgezocht dat er niks te doen is daar.

grapje hé  8) ;D

Michael

Jelle ik kan wel tegen een grap, maar 289 km enkele reis is met toch iets te ver voor zo'n beurs.
En toegeven op je citaat uit een ander draadje was er geen enkel respons, waarschijnlijk toch aardig in de roos. De uitzonderingen daar gelaten.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Houdini

Begrijp ik wel hoor Michael :). Ik vind wel dat er (in Belgie) tegenwoordig nog een andere factor speelt, nl lease-auto.
Als ik zie dat sommige verkopers je verzendkosten aanrekenen om dan het pakje zelf te brengen met de auto.....
Maar soit, da's een heel andere discussie.

Voor mij is het dus ook te ver, omwille van verschillende redenen.