Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

onderdelenlijsten LS Models

Gestart door bellejt, 23 oktober 2016, 15:53:27 PM

bellejt

zijn er ergens onderdelen lijsten van dit merk te vinden ? Vooral van de loks zou interessant zijn om AC en DC te vergelijken. Liefst in PDF vorm.

rixke rail

Ik heb hen ooit eens de vraag gesteld : wilde venstertjes om een ander rijtuig aan te passen.
Antwoord : geen losse onderdelen beschikbaar ...
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

bollen neus

Volmondig mee eens. Anders nog een beleefd vragen hé? Tja tis ook geen Roco of dergelijke hé?
Den Eric.

loebaske


Ben al 2jaar aan het wachten op buffers van LS models...pffff

bellejt

buffers heb ik in polen besteld.Zowel voor marklin als ls.Zou eens moeten zoeken op ebay.Tevens spotgordkoop.Ook anti slipbandjes daar.

Peter

Heb ooit eens de 1192 gekocht van LSM in een gekende winkel. één (1) van de bufferplaten ontbrak en die winkelier was zo vriendelijk die te bestellen.
Na meer dan een half jaar eindelijk geleverd PRIJS: 12,00 euro (was wel een zakje met een links en een rechtse bufferplaat) ps: heb het rekeningetje in de winkel gezien
Met vriendelijke groeten
Peter

loebaske

Interessant laat de link maar komen  ;)

755philippe

Heb onlangs onderdelen van Ls moeten bestellen bij een handelaar voor mijn ombouw van de 18² van dc naar ac.Hij beweerde dat het zou lukken maar daar kwam niets van. Heb trouwens niets meer van hem gehoord. Gelukkig een forumlid gevonden die deze onderdelen met mij wou ruilen van ac naar dc dus dit was een meevaller. Onderdelen vinden lijkt mij toch zeer moeilijk tenzij ze hieraan een nieuwe boost zouden geven.
Mvg

755philippe

Brunel

Zit er bij een locomotief van LSmodels eigenlijk wel een onderdelenlijst?
Ik heb zelf alleen rijtuigen van LSM.

755philippe

Bij de locomotieven zit er zoals bij Roco een exploded vieuw met alle onderdelen alsook het artnr van het onderdeel. Lijkt me wel een beetje absurd om het zo te zeggen als er toch geen onderdelen kunnen bekomen worden. Misschien wat afwachten wat LSM gaat doen.
Mvg

755philippe

bellejt

philippe , kan je daar scans van maken en doorsturen dan aub ? Bij mijn locs van LS zit er niks bij.

bellejt