Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Nieuw project - Museumbaan Puurs

Gestart door philippe_007, 22 oktober 2016, 09:14:22 AM

philippe_007

Tijd voor een update, ik heb niet stil gezeten de laatste weken :-)  Maar niet veel updates gegeven, dus nu veel in eens :-)

Waar de loods komt heb ik beslist niet met een schijfbrug te werken, maar gewoon de sporen laten doorlopen tot de FileYard... Bij deze dus het voorziene gat dicht gemaakt en wat extra sporen gelegd tot op de rand van de module...








philippe_007

ondertussen ook wat ballast tussen de sporen gelegd













philippe_007

#62
En een extra module voor de fiddl yard...
















philippe_007

En vandaag begonnen met wat bestrating.... Kasseien leggen dus :-)














OlivierV

Ben je in de keuken evengoed met de deegrol als op de modelbaan Philippe?

Als ik een tip/opbouwende kritiek/mening mag geven, persoonlijk vind ik het nu wel heel veel spoor, zeker met Dendermonde-Puurs in het achterhoofd... Je werk ziet er voor de rest wel kwalitatief uit!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

philippe_007

Hey Olivier,

tja mijn bak kunsten in de keuken zijn geen probleem, heb e rnog nooit iemand over horen klagen (voor iemand reageert, ik sta regelmatig in de keuken om te koken/bakken) :-)

ivm de sporen, ik weet het dat er veel meer zijn, het is dan ook niet de bedoeling om Baasrode na te bouwen, ik heb het gewoon genomen als startpunt. De toekomst zal ook uitwijzen waar voor... Maar dit is normaal voor Mobexpo 2019

Je ziet nu wel veel sporen, maar een groot deel komt in een loods terecht, dan zal het een pak minder druk zijn....

Heb even een plasticard geplaatst waar de loods komt... Module staat momenteel omgekeerd, dan kan ik beter kasseien leggen :-) 
Dan ziet het er al een pak minder druk uit....



 

Metpetergaathetbeter

#66
Citaat van: philippe_007 op 12 november 2017, 23:02:39 PM
tja mijn bak kunsten in de keuken zijn geen probleem, heb er nog nooit iemand over horen klagen
Fraai werk jij terug aan het brengen bent, maar al ze overleden zijn ten gevolge van jouw kookkunsten dan kunnen we ze ook niet meer horen klagen, maar laten we jou het voordeel van de twijfel geven !  ;D ;)



philippe_007

Stil Peter.... dat moet je toch niet vertellen... Maar blij dat ik voordeel van twijfel krijg... :) :) :) :)

Johnnytrein

Volgens mij kunnen of durven de mensen niet klagen na uw kookkunstjes.  ??? :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

philippe_007

jullie zijn gewoon aan het soliciteren om te komen eten ja  :-)

zal de volgende keer een baantje maken met koekjesfabriek of zo... dan kan ik combineren... zoals de baan Cuberdons  ;D ;D ;D

loebaske


OlivierV

Citaat van: philippe_007 op 13 november 2017, 08:47:03 AM
jullie zijn gewoon aan het soliciteren om te komen eten ja  :-)

zal de volgende keer een baantje maken met koekjesfabriek of zo... dan kan ik combineren... zoals de baan Cuberdons  ;D ;D ;D
Nu je het zelf voorstelt, waarom niet?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dieselfreak

MC

philippe_007

Vandaag moest ik niet koken of bakken  ;D ;D ;D tijd om wat verder te doen dus...

De boordstenen tussen de sporen gelegd (berk latjes van 2x2mm), nu (alle morgen of woensdag) kan ik verder doen met kasseien leggen...






philippe_007

Het is een tijdje geleden, maar ondertussen niet stil gezeten...

Het eerste deel van de kasseien is gelegd...















testritje:

https://youtu.be/l8maIqJuFSU

https://youtu.be/QFQAeUcZ1DA