Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Nieuw project - Museumbaan Puurs

Gestart door philippe_007, 22 oktober 2016, 09:14:22 AM

philippe_007

Koen,
het is een foto geprint op doek, in een stuk, kan ik oprollen en gemakkelijk transporteren.
Zo goed kan ik niet schilderen om dit te bekomen als resultaat :-)



Floris

Citaat van: OlivierV op 07 oktober 2018, 16:16:22 PM
Ik krijg hier onderstaand gevoel bij Philippe!

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi55MygwvTdAhVKy6QKHRWqDf4QyCkwAHoECAkQBQ&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DFTQbiNvZqaY&usg=AOvVaw0UB8y51YNkjFSD-B15GhVf
yeah  8) 8) 8) 8)

Maar qua serieus, neem je zo'n achtergrond, moest het eigenlijk een lichtbak wezen. Krijg je vanzelf geel/oranje licht van achter je baan op, al mist het dan de scherpte van zonlicht. Dan de baan van voren met veel koeler licht (zoals een ledbalk oid) zachtjes aanlichten om de schaduwen wat te vullen... dan krijg je echt dat avondlijke tweekleurenlicht. Moet schitterend zijn als het lukt, maar technisch niet speciaal makkelijk, zeker met de zon middenin de achtergrond. Zon opzij lukt nog wel, dan een oranje theaterlamp aan de zijkant van de baan zetten. Maar goed, ik draaf misschien wat door, stoor je er niet aan!  ;D

Metpetergaathetbeter


philippe_007

thx voor de feedback Floris, lichtpaneel achter de doek is net echt nodig, ben best tevreden van het resultaat...

Peter, voor het klankspel zorg ik wel he

Gerolf

Inspirerende achtergrond, Philippe  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

philippe_007


philippe_007

"Puurs Museumbaan" en "Treinaansluiting Duvel Moortgat" (Geert Maes) op RTV

http://www.rtv.be/artikels/modelbouwers-knutselen-miniatuur-spoorwegen-puurs-a60023

beetje reclame voor onze hobby en MSM Expo dit weekend

gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

loebaske

Dat is positief...regionale TV zouden dit eens vaker mogen doen, een bezoekje brengen bij modelbouwers...

doomslu

En het is een positief beeld over onze hobby! Proficiat.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

mooie verslaggeving die voor ons en onze hobby in het juiste daglicht stelt  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

evan

Toffe reportage!  Goe gedaan mannen!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

renstimpie

wel ff verschieten dat Philippe ook rustig kan zijn...  ;D

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Robrecht

Echt toffe banen, leuk thema ook. Krijg er meteen dorst van  8)
H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...