Internationale Modelbouwdagen Gangelt (D)

Gestart door BartT, 21 oktober 2016, 14:45:24 PM

BartT

Op 26 en 27 November 2016 vinden in Gangelt (D), juist over de duitse grens bij Sittard (NL), voor de 21ste keer de internationale Gangelter Modellbautage plaats. Meer dan 3000 m2 !!
Openingstijden: za van 11 - 18 uur, zo van 10-17 uur. Entree 5 euro pp.  Adres:  Gesamtschule, Kritzraedtstrasse,   52538 Gangelt
DB grensverkeer 1980-83
Intellibox Koploper

sdz1976

We zijn er in 2015 geweest met de Schrottplatz, en hebben ons daar enorm geamuseerd.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

wouterdt


sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

grove den

Als alles goed gaat zal ik er ook 2 dagen zitten/staan met het vervaardigen/demonstreren van de bouw van modelvegetatie/bomen.

Jos

modelbaanHO

Valt nog mee in afstand en tijd vanuit Antwerpen (+/- 140 Km), ongeveer een anderhalfuur rijden.

Wanneer je met het openbaar vervoer wil gaan ben je (volgens Google Maps) meer dan 4 uur kwijt !! Leve het openbaar vervoer. :(

Eens kijken of het in de agenda past. Misschien op zaterdag en de dames eerst in Aken droppen. Kunnen zij ook gaan shoppen.  ;D
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

SuSke

Misschien ook eens een kijkje gaan nemen en de sfeer opsnuiven. Lijkt me een aangename beurs te zijn om ook eens met een baan te staan. (datum ligt wel kort bij de eigen tentoonstelling, maar ja...)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

centauri167

Is er een link naar de beurspagina ? ( mijn excuses moest ik er hebben over gekeken )

SuSke

Die link was nog niet geplaatst, dus bij deze: http://www.mef-gangelt.de/gangelter-modellbautage/

Hier staat alle beschikbare info  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

centauri167


SirGresley

Ik raad iedereen aan om de zaterdag te gaan want zondags is er in het dorp Kerstmarkt en dan is er bijna geen doorkomen aan!!
Zeer interessante beurs/expo met interessante koopjes en handelaars die men in België niet ziet.  Eigenlijk mag ik dat niet verklappen. :o

ROUTE: E 314 richting Aachen, dan Knooppunt Kerensheide richting Eindhoven E 25.
Neem de afrit 47 Born (juist voor Nedcar). Richting Tüddern.
Deze baan blijven volgen tot het einde (N297/56 in Duitsland) Afrit is Gangelt, tot dorp Gangelt, K13.
Tot rondpunt in Gangelt en daar 3/4 rond, de laatste afslag, en dan komt men bij de school, rechts.
In de bocht rechtdoor langs een loods, meestal is daar parking genoeg!  8)
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

loebaske


Kerstmarkt in oktober ???
Allé zal dan maar inkopen doen voor de zomer of er is niets meer in de aanbieding...in Duitsland  ;)

DIORAMABOUWER

Citaat van: loebaske op 28 oktober 2016, 15:31:31 PM

Kerstmarkt in oktober ???
Allé zal dan maar inkopen doen voor de zomer of er is niets meer in de aanbieding...in Duitsland  ;)
is wel eind november hé loebaske!!! ;)
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942

jakke

Citaat van: SirGresley op 28 oktober 2016, 14:15:01 PM
Ik raad iedereen aan om de zaterdag te gaan want zondags is er in het dorp Kerstmarkt en dan is er bijna geen doorkomen aan!!
...
Dank voor de suggestie .Voor een kerstmarkt ben ik niet in stemming .
Dan rijd ik zeker zaterdag .
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen