Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Hulde aan de redactie van MSM/TTM

Gestart door loebaske, 18 oktober 2016, 12:42:13 PM

Dirkh

Citaat van: PeterVG op 18 oktober 2016, 21:15:25 PM
Ondanks alles zulk een prachtige expo in mekaar boxen dat verdient een dikke
MERCI

+1

Martin Welberg

Citaat van: doomslu op 18 oktober 2016, 21:40:37 PM
Ik ga hier beginnen blozen zenne.

Niet doen je hebt gewoon een zeer goede show neergezet met de rest van het team..chapeau.

loebaske


Wim66

Als je een dergelijk iets gaat maken is dat een aanslag op je prive tijd. Maar zoals reeds eerder gezegd helaas was het niet mogelijk voor mij om te komen. Maar als ik zo alles lezen mag moet het enorm goed zijn geweest.

Niet alleen hulde en complimenten aan de mensen die dit alles mogelijk hebben gemaakt maar laten we ook even een woordje van dank zeggen tegen de familie/vrienden/vriendinnen etc  die vaak uurtjes alleen hebben gezeten.
Dus voor iedereen:

++ 1

Wim
Spoor HO NMBS & CFL Digitaal TP IV V VI

doomslu

Mijn vrouw zat mee in 't "complot". Het is te zeggen: ik heb ze mee gesleurd in het avontuur, een beetje tegen haar zin.
Het drukt inderdaad een ernstige stempel op jouw privé-leven gedurende maanden. Bovendien hadden we beiden toch ook nog veel werk met onze normale job.

Maar, we werden goed bijgestaan door de dames van Meta Media, en enkele kernredactieleden, vooral bij het brainstormen en het voorproeven van de taarten.  :D

En natuurlijk: tijdens die 5 dolle dagen in de Brabanthal zouden we het niet kunnen zonder de helpers van 'Het Spoor', 'De Pijl' en 'De Hoeseltse Treinclub', en beide Guy's van de redactie + mijn kinderen en enkele nichtjes. Alles tesamen een crew van 45 man/vrouw om de meer dan 400 deelnemers te begeleiden.

En wat betreft mijn vrouw: een week geleden zei ze "nooit meer", en nu hebben we al een blad vol met ideeën voor 2018.  ;)
Dat toch dank zij de vele hartverwarmende reacties.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Val-Rikard

 "een blad vol met ideeën.."

Keep on digging !!!   ;D ;D ;D

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Peter

Ja, ik denk dat er niet velen bij stilstaan wat het wil zeggen zo'n beurs te organiseren EN in goede banen leiden.
Daar mogen we dus met zijn allen wel dankbaar voor zijn  (al was het voor mij helaas niet mogelijk om naar Leuven te kunnen gaan)
Maar niet getreurd: In 2018 komen we zeker.
Met vriendelijke groeten
Peter

adrievans

Ik was er dit jaar niet bij , maar toch ga ik mee met dit hele topic.
Voor die twee dagen zover zijn moeten er bergen werk verzet worden , dus hulde organisatie.
P.S.
Grappig dat geschenk als blijk der waardering.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

PietB

Zeker hulde aan de organisatie, ondanks dat ik niet van de eigen waarneming heb kunnen genieten, ik moest het noodgedwonge met de diverse audio-visuele weergaves doen, is het mi. een zéér geslaagde Expo geweest.

Een dikke duim omhoog en de modelbouw pet diep af.

grt Piet.

evan

Niets dan lof en dat is meer dan terecht!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

modelbaanHO

Citaat van: evan op 19 oktober 2016, 16:36:04 PM
Niets dan lof en dat is meer dan terecht!

Ik kan me bij deze en alle voorgaande reacties alleen maar aansluiten.
Prachtig werk !
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

ERVIN

Ondanks mijn blitzbezoek was het inderdaad een prachtige beurs , en ik steek dan ook héél graag nog een pluimpje bij op jullie hoed.  ;)

OlivierV

Dit is wat jullie verdienen voor de expo en de organisatie ervan, hopelijk is er nog een plaatsje op de hoed.



En anders is er nog dit.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Herwig

Proficiat    met uw kado van de Birkenstock-graafmachine.  (2 leuke foto's trouwens)
Proficiat    voor deze prima editie van de MSM-tentoonstelling.