Hulde aan de redactie van MSM/TTM

Gestart door loebaske, 18 oktober 2016, 12:42:13 PM

loebaske

Een topic die blijvend moet blijven en waar ieder wel mee eens zal zijn...

Geachte redactie,

De attentie die je in het pak zal vinden symboliseert de waardering voor het jarenlang organiseren van een beurs die tot ver over de landsgrenzen erkent en gewaardeerd wordt. De beurs vormt niet alleen de ontmoetingsplaats voor liefhebber en sympathisant, het vormt meteen ook het platform voor creatief en modelbouwend België.
Het boort als het ware het talent van eigen bodem aan en geeft dit meteen een echte energie stoot. Die ontginning van talent van eigen bodem krijgt op deze beurs een tastbare vorm waar iedereen kan van mee genieten. De Grote Modelspoor Expo lokt ook talent van over de landsgrenzen heen, onze noorderburen bijvoorbeeld om er maar één te noemen.
Dit geschenk symboliseert dan ook de waardering van de globale modelspoor liefhebber die deze beurs een warm hart toe draagt.
Wij danken de redactie van Modelspoor Magazine en niet te vergeten alle mensen die door hun inzet deze beurs mede mogelijk maakten.

Op naar de volgende "Grote Modelspoor Expo" !!!

Hoogachtend, de modelspoor liefhebbers.

Tekst en realisatie RIK MARTENS







mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

Chrisrail

#3
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Houdini


Metpetergaathetbeter


Floris


Koen

Nooit te oud om te leren

GDE

#8
+1

Snobby Crash

Inderdaad een dikke pluim voor de organisatie !!!

Zelf heb ik twee volle dagen hard gewerkt achter en voor "Den Toog"
om de bezoekers te voorzien van geestrijke dranken, koffie broodjes gebak enz...

onze club Het Spoor uit Sint-Niklaas doet dit trouwens elke twee jaar, en dat is
helemaal niet tegen onze zin ! Ok, je kan geen hele dag uitwijden om rustig alles
te bekijken, maar omdat je er zo vroeg bent, kan je de banen bewonderen zonder
al te veel andere toeschouwers....

Maar zoals reeds eerder gezegd hoedje af voor de organisatie !

Geert

ThierryDS


loebaske


Bedankt Thierry, kort je mening geven, meer hoef niet !!

Michael

Sluit ik mij volledig bij aan. Zaterdag middag schoot ik Luc aan die met iemand stond te praten het enige wat ik zei was Luc het is geweldig. Luc leek een beetje beduusd, maar het was echt een geweldige Expo, als het geen 2 1/2 uur rijden was zou ik zondag nog een keer gegaan zijn.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

PeterVG

Ondanks alles zulk een prachtige expo in mekaar boxen dat verdient een dikke
MERCI

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *