Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

De 6de minibaantjeswedstrijd (2018)

Gestart door Michiel, 17 oktober 2016, 11:13:27 AM

doomslu

Ik noteer alvast dat er iets fout gelopen is met de verdeling van de stembiljetten. Volgende editie zal dit zeker meer aandacht krijgen.
En ook de beoordelingscriteria zullen we beter uit de doeken doen bij de aankondiging en in het reglement. Alles kan altijd beter is het niet?  ;)

En voor wie de laatste edities gemist heeft: er zijn twee rangschikkingen: eentje voor 100 % bepaald door het publiek en de andere 100 % door de jury. En beide waren het (opnieuw) eens over de winnaar (maar niet over de rest, en dat mag ook...).  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

D_Loc

Het heeft even geduurd maar hier is de video met de minibaantjes (klik op plaatje):
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

OlivierV

Citaat van: doomslu op 04 november 2018, 22:09:15 PM
Ik noteer alvast dat er iets fout gelopen is met de verdeling van de stembiljetten. Volgende editie zal dit zeker meer aandacht krijgen.
En ook de beoordelingscriteria zullen we beter uit de doeken doen bij de aankondiging en in het reglement. Alles kan altijd beter is het niet?  ;)

En voor wie de laatste edities gemist heeft: er zijn twee rangschikkingen: eentje voor 100 % bepaald door het publiek en de andere 100 % door de jury. En beide waren het (opnieuw) eens over de winnaar (maar niet over de rest, en dat mag ook...).  ;)

Luc, zijn die rangschikkingen ergens te vinden (zowel publiek als vakjury).
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

renstimpie

#183
Untitled by Tim Somers, on Flickr

Jef

Wie was er nu vijfde en zesde bij het publiek? Of was dat een gedeelde 5de plaats van Nonceveux van Olivier en InnesMill?
Tuut zei de trein en de statie vertok.

doomslu

Rangschikkingen staan in MSM 185.
Er waren inderdaad een paar ex-aequos bij het publiek.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Opazwitserland

Bedankt Dirk voor de prachtige video. Nu kunnen we de andere baantjes ook eens rustig bekijken.
Paul

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

D_Loc

Citaat van: Opazwitserland op 05 november 2018, 10:39:42 AM
Bedankt Dirk voor de prachtige video. Nu kunnen we de andere baantjes ook eens rustig bekijken.
Paul
Graag gedaan!

Citaat van: OlivierV op 05 november 2018, 18:33:13 PM
Zeer mooi filmpje trouwens Dirk!
Dankjewel!
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

just4fun


steamdriven

Kan ik de volledige uitslag nog terug vinden? Ik weet dat die gepubliceerd werd in MSM 185 maar laat dat nu het enige nummer zijn dat ik dit jaar niet heb kunnen aankopen...
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

D_Loc

Citaat van: steamdriven op 18 december 2018, 18:58:08 PM
Kan ik de volledige uitslag nog terug vinden? Ik weet dat die gepubliceerd werd in MSM 185 maar laat dat nu het enige nummer zijn dat ik dit jaar niet heb kunnen aankopen...
Scroll iets naar boven en klik op het filmpje, in de beschrijving heb ik de baantjes geïndexeerd inclusief de plaats waar de baan is geëindigd van zowel publiek als de vakjury.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk