Fabrikant van modellen vrachtwagens

Gestart door Wim66, 08 oktober 2016, 12:24:46 PM

Wim66

Ik heb contacten met een vrij redelijk groot transportbedrijf in deze regio. Daar ik vrij regelmatig opnames maak van deze
vrachtwagens kreeg ik de vraag of ik een fabrikant weet welke schaalmodellen maakt.

Uiteraard ken ik er enkele zoals Herpa, AWM, Holland Oto en ook Schluter in Duitsland. Deze laatste winkel doet ook zelf modellen laten maken. Maar ik vraag mij af of er in Belgie iets is van een winkel die dergelijke modellen laat maken en dan aan bedrijven levert en ook verkoopt.

Ka iemand mij helpen a u b

Wim
Spoor HO NMBS & CFL Digitaal TP IV V VI

loebaske


Kan me niet meteen een bedrijf aanhalen die dit doet voor kleinschaligheid in België

Metpetergaathetbeter

#2
stuur mij even je é-mailadres  dan laat ik dat weten aan iemand die je misschien wel helpen kan ! ;) Mocht hij geïnteresseerd zijn dan neemt die wel kontakt met je op  :)   Ik stuurde hem trouwens al deze link door en misschien.........

Wim66

Dank voor jullie reacties. Het bedrijf is dus geinteresseerd in het uitgeven van schaalmodellen als reprensatie materiaal aan hun klanten.

Ze rijden met divers materiaal aan aanhangers tenminste Hun trekkers/truck zijn de Mercedes. Er zullen vele vragen naar voren komen zoals ral kleuren en het logo Wil je de bekende aanhangers voor boomstammen vervoer, of de motorwagen met aanhanger. De wagens die ik zie voor het hout vervoer hebben allen een kraan moet deze er ook op?? Zo ken ik nog meer vragen. Maar dat is niet aan mij om te beslissen. Ze hebben mijn hulp gevraagd en wil ze graag in contact brengen voor de rest moeten ze het zelf maar doen

Vele transportbedrijven bestellen bij Herpa en AWM het zijn goede merken en vindt ze zelf ook mooi om te zien. Heb er zelf ook enkele gekregen destijds bij mijn afscheid van de containerscheepvaart.

Maar nogmaals dank voor jullie reactie

Wim
Spoor HO NMBS & CFL Digitaal TP IV V VI