ACME herfst 2016 PDF (met NMBS-ers !!!)

Gestart door eve, 24 september 2016, 14:36:10 PM

eve


Jurgen

Interessant.

Maar was er niet iets dat niet correct was aan de trapjes ofzo bij de I6Bc-rijtuigen van ACME? Of was dat onterechte commentaar?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

te brede deuren ?wat  met die MU (zijn dezelfde nr's als de nu geleverde set ?

Davy

Wie voor containerwagens is, de website van Elotrack is kijken hé ;)

argilla

Deze site is niet bereikbaar[/size]Het DNS-adres van de server van shop.memoba.at kan niet worden gevonden.[/font][/size][/size][/size]
DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

ward

AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

ERVIN

Hier geen probleem  ,ik kan hem bekijken.

Vooral de containerwagons spreken mij aan , maar als die dezelfde prijs hebben als de laatst uitgekomen containerwagons??!!!! Brr... ???

OlivierV

Citaat van: ward op 24 oktober 2016, 06:59:17 AM
idem hier, site onbereikbaar..
Beetje googlen leverde mij gisteren toch een alternatieve PDF op. (herbstneuheiten 2016 acme ;))

Persoonlijk vind ik enkel de MU los interessant. Voor i6 BC rijtuigen blijf ik wel bij Roco, daar zitten allicht ook wel foutjes in, maar dat geeft mij niet aangezien al de rest van mijn i6 rijtuigen ook Roco zijn.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Peter

Acme heeft prachtig materiaal, zeker de rijtuigen, maar goedkoop zijn ze zeker niet? Zowat dezelfde prijsklasse als LSM
Met vriendelijke groeten
Peter

egwinds

Groeten/Salutations/Grüsse/Greetings/最好的祝福
Egwin/苏德鹰

Metpetergaathetbeter

hier ook die MU als alternatief voor eerdere MU van Rivarossi(waar ik er meerdere van heb), leuker had geweest een T2 in die kleuren :-\ ;)

deurenkletser

Ik heb een MU overgenomen van iemand uit een set. Iemand enig idee hoeveel versie hiervan waren? Hij is namelijk anders als die van LSM/Riva destijds. Wat googlen laat ook diverse MU's in het echt zien. Vooral links en rechtsonder de deurpartij zijn er nogal wat verschillen te zien.

De eerste:

MU Zoals nu uitgegeven door ACME in set, volgens papier is dat MU 1973 Tijdperk IVb logo TEN, maar dat logo staat er niet op...
Het is de New Look versie, vanaf wanneer zat die er op?

En dan heb ik nog deze gevonden:

Je ziet linksonder duidelijk een heel andere opbouw aan het trapje voor de rangeerder.

Dit is het rijtuig destijds uitgegeven door LS/Riva en dat is nog eens anders.




Hier de foto's van het ACME rijtuig (Klik voor groter):




lux161

#12
Livrei New Look : vanaf 1996 (voor de slaaprijtuigen).

Lijnen 42,43,162 en 166 (1990 -1998)
2r DCC HO

the_gold

Misschien een domme vraag...maar waar zijn deze rijtuigen te bestellen?

deurenkletser

Citaat van: the_gold op 08 december 2016, 22:48:11 PM
Misschien een domme vraag...maar waar zijn deze rijtuigen te bestellen?

Alleen 2e hands. Toch de Riva modellen.
Als je geld te veel hebt:

http://www.benl.ebay.be/itm/SNCB-NMBS-Rivarossi-Voiture-MU-New-Look-Ref-3676-/282279783509?hash=item41b92fac55:g:KgsAAOSwcLxYD8bH

ACME brengt dus normaal binnenkort een los rijtuig uit. Het rijtuig hierboven komt uit de set die dit jaar uitkwam.