Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Het leven zoals het is : de avondshift.

Gestart door modeltreinbart, 19 september 2016, 16:15:32 PM

dani

Citaat van: Peter op 20 september 2016, 12:23:50 PM
IN het eerste bericht van Bart staat volgens mij niets van een tentoonstellingsbaan
Lees jij dan enkel maar het eerste bericht ?  Als je de rest mee leest zou je toch hebben opgepikt dat het om een tentoonstellingsbaan ging.
Althans dat had ik met mijn beperkt verstand er uit gehaald....   Ik heb dan wel het "draadje" door gelezen.

Citaat van: modeltreinbart op 19 september 2016, 16:43:07 PM
Maar dit voor een baan waarmee je ook op beurzen kan staan. Dit lijkt me toch een uitdaging.


Maar je hebt gelijk, dit was maar het 4de of 5de bericht......
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

sdz1976

Heb met Giannova  een combinatie gemaakt van een dag en een nachtbaan, door de verlichting van dag naar nacht en omgekeert te laten gaan.
De verlichting van de huizen etc, gaat hier simultaan mee.
Door met blauw licht te werken voor de nacht, krijg je de intieme sfeer van de nacht, maar zie je toch nog heel wat details.
En het is echt niet nodig om een tent of luifel te plaatsen.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Peter

blijkbaar geef ik de laatste tijd verkeerde antwoorden in draadjes
Zal in het vervolg enkel nog maar lezen en me onthouden van alle antwoorden  :(
Met vriendelijke groeten
Peter

Ronald

Niet doen Peter. Daar zou je jezelf en ons tekort mee doen ;)

modeltreinbart

Peter,  iedereen is vrij van antwoorden en ookal heb je per ongeluk een lijntje vergeten is het niet zo erg. Kan bij de beste voorvallen.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

dani

lange tenen....  niks aan te veranderen, ik ken het uit eerste hand.

Ik wou je enkel maar duidelijk maken dat het al expliciet gezegd was.  Maar inderdaad in dit specifiek geval was je antwoord er even naast.   Shit happens ....  laat daarom vooral niet om te reageren.  Dat zou echt zonde zijn
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

oebr

als iedereen hier nu eens nare champetter-opmerkingen achterwege zou laten, zou 't leven hier dan niet plezanter zijn...  (retorische vraag, geen vraagteken)

Blijven schrijven Peter.

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992