Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

10 jaar de Egger Scherpenheuvel

Gestart door eddy, 18 september 2016, 20:50:18 PM

eddy

Wij MSC De Kempen zijn uitgenodigd volgend weekend 24 en 25 september met onze baan Scherpenheuvel in de Egger te Scherpenheuvel. Inkom is gratis en we rijden vanaf 13u30 tot 18U.

groeten eddy

eddy

Vandaag onze laatste dag geëxposeerd in Scherpenheuvel. Natuurlijk een ander publiek als op een modelspoorexpo,maar zeker zo kritisch. Veel lovende kritiek gekregen,ook in de weekendeditie van 2 kranten gestaan. Het was de moeite waard,er kwamen veel jeugdherinneringen boven ,onze oudste bezoeker was 95.
Ook enkele forumleden gezien,kortom we kunnen van een geslaagd weekend spreken.

groeten Eddy



Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

vyncky

Citaat van: eddy op 26 september 2016, 09:03:40 AM
een link naar een filmpje gefilmd met timelaps.

http://www.mscdekempen.be/foto-s-en-video-s/video-s/video/8-timelapse-overzicht-baan-tentoonstelling-10-jaar-gc-den-egger

groeten eddy

Leuk, gedaan Eddy!

Ik ben er helaas niet geraakt, maar ik ben zeker dat je succes had met jullie prachtbaan!

Groetjes,
(en tot in Leuven ;-))

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

factageklerk

Het is en blijft toch steeds de moeite waard om de baan eens te bezichtigen en het was nog vrij kort in de buurt.
 

Koen

Knap gedaan! Dit mag gezien worden. Dit zouden meer clubs moeten doen  :).

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

eddy


dieselfreak

Prachtige filmpjes Eddy, bedankt voor het plaatsen.
MC

Gerolf

Wat een drukte was het daar toen  :o - jullie hebben nog veel Preiserkes te plaatsen  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

PeterVG

Citaat van: Gerolf op 29 september 2016, 12:41:31 PM
Wat een drukte was het daar toen  :o - jullie hebben nog veel Preiserkes te plaatsen  ;D
Inderdaad
Liefst preiserkes in tweetintengroen en korte rokskes  ;)

guy holbrecht

Gerolf,

Zal wel, met al die marcherende Chirojeugd. Op zolder heb ik nog mijn ouwe uniform liggen. Dat mag voor geen geld van de wereld weg. Niks dan prachtige herinneringen aan de kampen van weleer.

Groeten,
Guy