Aktiviteiten > Workshops

Workshop landschapsbouw MSVD

(1/8) > >>

Michael:
Op zaterdag 22 oktober en 3 december 2016 organiseert de MSVD (ModelspoorVriendenDronten) een workshop landschapsbouw, te Dronten (NL). Deze workshops worden gegeven door Evan en Erik.
Inschrijven kan door te mailen naar mij.
Overige info via mail.

Gerolf:
Evan ken ik (uiteraard), maar welke Erik bedoel je ?

Herwig:
Erik Block ?
Kompaan modelbouwer van Evan met of zonder PAJ   (?)

( NL-Dronten (ten oosten van Lelystad) is wel een beetje een brug te ver (héén/wéér) voor   "Antwerpenaars" ...)

SuSke:

--- Citaat van: Herwig op 19 september 2016, 11:10:43 am ---Erik Block ?
Kompaan modelbouwer van Evan met of zonder PAJ   (?)

( NL-Dronten (ten oosten van Lelystad) is wel een beetje een brug te ver (héén/wéér) voor   "Antwerpenaars" ...)

--- Einde van citaat ---

200km enkel  ;) voor sommigen te ver, voor anderen best doenbaar - ets meer dan 2 uur rijden (als het verkeer rond Utrecht een beetje meezit)

Michael:
Waarom kopen jullie in België een auto? Om in de garage te zetten, of op de oprit om te stoefen tegen de buurman? Ik koop een auto om mee te rijden, 256 km enkel voor de expo, 22 oktober thuis wedstrijd met Evan, 23 oktober naar Edegem voor één of andere club tentoonstelling, 200 km enkel. Afstand is relatief, hoe leuker je het vind om ergens aan deel te nemen hoe groter de afstand mag zijn.

Het betreft inderdaad Erik Block, en nu niet meer zeuren over dat het te ver is. Er zijn mensen uit België die blij zijn dat dit georganiseerd wordt en komen beide dagen. Voor wie niet meedoet, een gemiste kans.
Zaterdagochtend is het heel rustig rond Utrecht, speciaal de dagen uitgezocht dat er niks te doen is daar.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie