Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Workshop landschapsbouw MSVD

Gestart door Michael, 18 september 2016, 15:50:14 PM

Michael

Op zaterdag 22 oktober en 3 december 2016 organiseert de MSVD (ModelspoorVriendenDronten) een workshop landschapsbouw, te Dronten (NL). Deze workshops worden gegeven door Evan en Erik.
Inschrijven kan door te mailen naar mij.
Overige info via mail.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Gerolf

Evan ken ik (uiteraard), maar welke Erik bedoel je ?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Herwig

#2
Erik Block ?
Kompaan modelbouwer van Evan met of zonder PAJ   (?)

( NL-Dronten (ten oosten van Lelystad) is wel een beetje een brug te ver (héén/wéér) voor   "Antwerpenaars" ...)

SuSke

Citaat van: Herwig op 19 september 2016, 11:10:43 AM
Erik Block ?
Kompaan modelbouwer van Evan met of zonder PAJ   (?)

( NL-Dronten (ten oosten van Lelystad) is wel een beetje een brug te ver (héén/wéér) voor   "Antwerpenaars" ...)

200km enkel  ;) voor sommigen te ver, voor anderen best doenbaar - ets meer dan 2 uur rijden (als het verkeer rond Utrecht een beetje meezit)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michael

Waarom kopen jullie in België een auto? Om in de garage te zetten, of op de oprit om te stoefen tegen de buurman? Ik koop een auto om mee te rijden, 256 km enkel voor de expo, 22 oktober thuis wedstrijd met Evan, 23 oktober naar Edegem voor één of andere club tentoonstelling, 200 km enkel. Afstand is relatief, hoe leuker je het vind om ergens aan deel te nemen hoe groter de afstand mag zijn.

Het betreft inderdaad Erik Block, en nu niet meer zeuren over dat het te ver is. Er zijn mensen uit België die blij zijn dat dit georganiseerd wordt en komen beide dagen. Voor wie niet meedoet, een gemiste kans.
Zaterdagochtend is het heel rustig rond Utrecht, speciaal de dagen uitgezocht dat er niks te doen is daar.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154


Michael

Even voor alle duidelijkheid, er zijn mensen die zich afvragen of men zelf een diorama bouwt tijdens deze workshop,


NEE DIT IS NIET AAN DE ORDE.

Het enige wat je nodig hebt is pen en papier, je kan daarna thuis zelf aan de slag
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Martin Welberg

Wordt dus gene werkplaats..alleen college  ;)

evan

Citaat van: milocomarty op 07 oktober 2016, 18:56:13 PM
Wordt dus gene werkplaats..alleen college  ;)

Logisch... 30 inschrijvingen  :o
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: evan op 07 oktober 2016, 20:19:31 PM
Citaat van: milocomarty op 07 oktober 2016, 18:56:13 PM
Wordt dus gene werkplaats..alleen college  ;)

Logisch... 30 inschrijvingen  :o
Belgische spoorwegen in miniatuur 30 kijkers 1of 2 werkers!  ;D ;)

Michael

Citaat van: milocomarty op 07 oktober 2016, 18:56:13 PM
Wordt dus gene werkplaats..alleen college  ;)
Dat is geen enkel probleem zo kan je heel veel info tot je nemen, kan je niet alles onthouden, schrijf je het op, zo heb ik enkele naslag werkjes voor mezelf gemaakt en dat werkt uitstekend.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

vyncky

Citaat van: Michael op 08 oktober 2016, 10:38:54 AM
Citaat van: milocomarty op 07 oktober 2016, 18:56:13 PM
Wordt dus gene werkplaats..alleen college  ;)
Dat is geen enkel probleem zo kan je heel veel info tot je nemen, kan je niet alles onthouden, schrijf je het op, zo heb ik enkele naslag werkjes voor mezelf gemaakt en dat werkt uitstekend.

inderdaad! zo weet je, wanneer je echt begint, hoe het moet  ;)

Ik doe dat ook steeds

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Stedahult

De vrees blijft dan dus om te beginnen. Theorie kun je op vele plaatsen
halen. Het lerendewijs op een dag zelfdoen geeft nu net dat duwtje in de rug.
Mvh. Steef

oebr

ik ga in de eerste plaats voor de gezelligheid, 't zijn daar toffe mensen bij de MSVD en Evan komt bovendien les geven.
Dat levert zeker ideeën op.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Johnnytrein

Waarom pen en papier iedereen heeft tegenwoordig toch een foon + camera.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about