Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Modelspoor Expo 2016: Forum Stand

Gestart door Steam.N, 13 september 2016, 13:42:06 PM

SuSke

Citaat van: Steam.N op 14 september 2016, 15:16:58 PM
Citaat van: SuSke op 13 september 2016, 17:09:37 PM
Er was met Luc afgesproken dat de laureaten van de fragmentwedstrijd van MTD van vorig jaar hun stukje zouden meebrengen.
Als er een vitrinekast is of iets dergelijks. Dat zijn dan al zeker 2, waarschijnlijk 3 dioramaatjes op een schijfje van 10cm diameter  ...

Frans, die kastjes zullen er in principe zijn.
Hoe hoog zijn die microdioramaatjes ?

De limiet was 30cm en daar zijn we allemaal mooi binnen gebleven ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

factageklerk

Ik zie dat wel zitten om de stand mee te bemannen en kan beide data. Indien interesse Luc je heb mijn cöordinaten
 

philippe_007

Zoals Geert reeds heeft gemeld, wij helpen mee aan de bar, maar indien nodig kunnen we wel effe inspringen zodat jullie ook kunnen genieten van een pauze of rondneuzen op de expo....

Steam.N

Joris, Philippe: bedankt voor het aanbod. 
We gaan daar met plezier op in.
Timing spreken we nog wel af.  Wees gerust: de service aan de bar mag niet in kwaliteit inboeten  ;D

Frans, die 30cm zijn geen probleem.   ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

mnieuwlaet

Mijn diorama is ongeveer 60 breed en 34 diep en een dikke 30 cm hoog. Het is een spoordijk met onderlopende straat om in
de kast treintjes te zetten of te fotograferen.

Steam.N

Mijn dag is goed:  vitrinekastjes zijn aangekomen.  Ledstrips zijn gisteren in de brievenbus geland.
Morgen kan ik dus de ledjes monteren.
Dan kunnen jullie juweeltjes op de MSM stand veilig tentoongesteld worden.  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Steam.N

Waar zijn onze forumleden ???

Heb je wat mooie modelbouw-dingetjes die je zou willen/kunnen tentoon stellen op het MSM forum in Leuven?
Gebouwen - herschilderde en geweatherd rollend materieel - dioramaatjes - electronica - ...
Qua veiligheid van die dingetjes: er zullen twee glazen vitrines mee, dus ze zijn wat afgeschermd van kinderhandjes ...

Mocht je anderzijds ook wat tijd kunnen/willen vrijmaken om mee de stand te bemannen: dat zou extra goed nieuws zijn.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

sdz1976

Bemannen zal moeilijk zijn, aangezien we er met de schrottplatz/ nv katsjoe staan.
Ik kan wel wat meebrengen, in de vorm van 2 verbouwde on30 machientjes bv.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Dirkh

Citaat van: Steam.N op 22 september 2016, 10:13:21 AM
Waar zijn onze forumleden ???

Stomme vraag eigenlijk maar op het Franstalig forum vindt ik geen oproep om mee de forum stand te bemannen.  Misschien dat er daar wel enkelingen zijn die mee de stand willen bemannen en die nog mooie stukjes hebben om in de vitrines te zetten.

Dus Jean, haal uw beste Frans eens boven en plaats eventueel een oproep op http://forum.trainminiaturemagazine.be


dani

door het feit dat ik 2 weken elke dag naar het ziekenhuis in Jette heen en weer gependeld heb na het werk, en de weekends ook daar grotendeels doorbracht,  heb ik niets kunnen voorbereiden voor een eventuel demo-stand...  helaas.
En in de komende week of 2 zal het er eveneens niet van komen wegens drukte op het werk.

Mocht het eoch nog lukken om een "WiFi Demo baantje" te maken, dan neem ik contact op met Jean  (Steam.N) .
Ik vind het eigenlijk wel jammer want ik had al een powerpoint show met wat uitleg en alles klaar... 
Misschien lukt het toch nog, maar sowieso kan ik er niet  bij zijn om de boel te "bemannen".
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Steam.N

Citaat van: Dirkh op 04 oktober 2016, 11:06:12 AM
Citaat van: Steam.N op 22 september 2016, 10:13:21 AM
Waar zijn onze forumleden ???

Stomme vraag eigenlijk maar op het Franstalig forum vindt ik geen oproep om mee de forum stand te bemannen.  Misschien dat er daar wel enkelingen zijn die mee de stand willen bemannen en die nog mooie stukjes hebben om in de vitrines te zetten.

Dus Jean, haal uw beste Frans eens boven en plaats eventueel een oproep op http://forum.trainminiaturemagazine.be

Daar zeg je zowaar iets ... Knal vergeten ...  Ik haal mijn woordenboeken boven  ;)

@Dani:  Het zou leuk zijn, mocht je iets kunnen tonen, maar werk je geen breuk: het blijft een hobby  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Steam.N

Citaat van: Steam.N op 04 oktober 2016, 13:02:27 PM
Citaat van: Dirkh op 04 oktober 2016, 11:06:12 AM
... Dus Jean, haal uw beste Frans eens boven en plaats eventueel een oproep  ...

Daar zeg je zowaar iets ... Knal vergeten ...  Ik haal mijn woordenboeken boven  ;)

Bij deze gebeurd, in mijn krakkemikkele françois   ::) :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Johnnytrein

In krakelend francine was beter geweest
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Metpetergaathetbeter


Steam.N

De expo is spijtig genoeg al voorbij.
Het was een super weekend.

Aan allen die mee de stand bemand hebben: hartelijk dank:  het was erg leuk !!!
Dank zij de talrijke opkomst kon ieder zijn benen eens gaan strekken en de baantjes gaan bewonderen.  Thanks !

Ook aan Luc Dooms een dikke mercie voor het sponsoren van de pint op de forum-meeting op zaterdag ;)

Vitrientjes werden zaterdag morgen al snel bemand door de bijdragen van meerdere forumleden.
Vele positieve reacties gehoord !  Tof.

Banners en vitrientjes zijn ondertussen veilig opgeborgen.
Binnen twee jaartjes ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }