Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

INKOM LEUVEN

Gestart door argilla, 09 september 2016, 10:30:02 AM

chef garde

Volledig met u eens erik, ik zie er evenmin het nut van in. 

factageklerk

Erik heeft idd. een punt.
 

centauri167

+1

kan er inkomen dat iemand de prijs te hoog kan vinden, maar dan komt ie niet, eigen keuze

Houdini

Ieder mag toch zijn mening hebben over iets, en die dus ook eens zeggen...... ???

bollen neus

Citaat van: Houdini op 16 september 2016, 18:33:29 PM
Ieder mag toch zijn mening hebben over iets, en die dus ook eens zeggen...... ???

Oei ik denk dat ge gisteren het nieuws gemist hebt? Over een mening en zeggen gesproken.
Den Eric.

Houdini

Citaat van: bollen neus op 16 september 2016, 18:58:03 PM
Citaat van: Houdini op 16 september 2016, 18:33:29 PM
Ieder mag toch zijn mening hebben over iets, en die dus ook eens zeggen...... ???

Oei ik denk dat ge gisteren het nieuws gemist hebt? Over een mening en zeggen gesproken.
Den Eric.

Ik kan toch moeilijk zeggen "terug naar...."  ;)

bollen neus

Citaat van: Houdini op 16 september 2016, 19:01:20 PM
Citaat van: bollen neus op 16 september 2016, 18:58:03 PM
Citaat van: Houdini op 16 september 2016, 18:33:29 PM
Ieder mag toch zijn mening hebben over iets, en die dus ook eens zeggen...... ???

Oei ik denk dat ge gisteren het nieuws gemist hebt? Over een mening en zeggen gesproken.
Den Eric.

Ik kan toch moeilijk zeggen "terug naar...."  ;)

Je kan altijd schrijven terug naar een goedkopere prijs, das een mogelijkheid. Trouwens er zijn hier al mensen die vinden dat dit draadje nutteloos is en hiermee wilde ik er maar eens een klein extra accentje van nutteloosheid aan toevoegen.
Den Eric.

Frans Bosmans

Amai, wordt er hier een stukske gezaagd over de inkom.
Ieder heeft zijn eigen budget en ieder beslist wat hij daar mee doet.
Punt uit.

doomslu

Eigenlijk wordt er niet gezaagd over de inkom, maar over de vraag of dit een interessant draadje is.
Niet meer, dus...  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Citaat van: doomslu op 16 september 2016, 23:36:32 PM
Eigenlijk wordt er niet gezaagd over de inkom, maar over de vraag of dit een interessant draadje is.
Niet meer, dus...  :-\

Ik denk ook wel dat alles gezegd is, en de oorspronkelijke vraagsteller hult zich in stilte  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

#55
Citaat van: Gerolf op 17 september 2016, 00:29:30 AM


Ik denk ook wel dat alles gezegd is, en de oorspronkelijke vraagsteller hult zich in stilte  ::)
Je zou al van minder stil zijn als je al de zonden van Israël over je heen krijgt, misschien  zijn er nog van dat gedacht en houden ze zich gedwongen stil,misschien is  dat de reden van niet komen,hoewel zondagnamiddag een oplossing zou kunnen zijn! :-\ ;)

3rail

Ik denk altijd maar zo.

Als ik iets wil kopen op de beurs, ga ik altijd onderhandelen vore de prijs.
Als ik 2 dingen koop en ik krijg bij allebei de handelaren een 10 euro korting, heb ik de entree en een kop koffie er uit. ;)

En soms lukt het me om meer van de vraagprijs af te krijgen.

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

doomslu

Edward, die kop koffie krijg je van ons zelfs gratis er bij!  :D

En ik denk eerlijk gezegd niet dat Argilla hier op zijn donder heeft gekregen. Hij heeft gewoon enkele replieken gekregen van mensen die het niet met hem eens waren. Dat moet toch kunnen?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske


Men zou het waarschijnlijk heel erg vinden dat er geen expo meer is, dan pas zal men inzien dat een ingang prijs van 15€ bitter weinig is voor hetgeen geboden word..

jakke

Citaat van: doomslu op 17 september 2016, 08:55:53 AM
Edward, die kop koffie krijg je van ons zelfs gratis er bij!  :D

En ik denk eerlijk gezegd niet dat Argilla hier op zijn donder heeft gekregen. Hij heeft gewoon enkele replieken gekregen van mensen die het niet met hem eens waren. Dat moet toch kunnen?

+1
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen