Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Carrière De Petit Granit, opvolger van Depot Val-Rikard

Gestart door Val-Rikard, 06 september 2016, 18:18:18 PM

Val-Rikard

Carrière De Petit Granit, een kleurrijk verleden...

Een stoom locomotief type 53 van de NMBS komt het terrein van de groeve opgereden met een sleep lege grind wagens.
Links in beeld zie je de privaat locomotief van de groeve, type TU 030, die klaar staat om de wagens naar het lift platform te rangeren.
Boven, niet in beeld, wacht de privaat diesel van C.P.G. om de wagens verder de groeve in te loodsen...

Na twee jaar in stilte bouwen kijk ik reikhalzend uit naar de 8ste Grote Modelspoor expo in Leuven.
Afgelopen twee jaar was ik dan ook zo goed als van deze aardbol verdwenen en heb ik weinig van mij laten horen.
Al mijn tijd en energie stak ik dan ook in mijn nieuwste creatie waarvan ik hoop dat het tijdens de beurs première in de smaak mag vallen.

Hopelijk tot dan, Rik Martens                     Voor meer afbeeldingen, zie website Modelspoor expo 2016, model banen.


loebaske


Had niet minder verwacht van je Rik, kijk al reikhalzend uit voor het weer te bewonderen in Leuven


Cozzy

Hallo Rik,

Prachtige foto die overloopt van sfeer!  :P
Deze plaat alleen al kan je blijven bekijken en er telkens nieuwe details op ontdekken...
I like!!

Groeten,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Snobby Crash

Hey Rik,

daar zat je dus al die tijd !
Foto ziet er alvast veelbelovend uit !
Ben benieuwd naar je nieuwe creatie !!!

Geert

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Val-Rikard


Steam.N

H A L L O ....  Wat is dat, man ?  Zo plots
Rik, dat ziet er super uit.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

mnieuwlaet

Da noemen ZE es met deur (volledige poort eigenlijk) in huis vallen.
Tzal wel weer een pareltje zijn.

erik de noorman

Wat moet een mens daar nu nog op zeggen. Sfeer, sfeer en nog eens sfeer. Machtig mooi.

Erik.

SuSke

geef geen bijkomende commentaren, ze zijn al uitgeput  ;) ;) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Peter

Citeergeef geen bijkomende commentaren, ze zijn al uitgeput

Tja, gewoonweg een woord " SUPER"
Met vriendelijke groeten
Peter

marc goovaerts

Dat wordt in ieder geval een verplichte halte in oktober...

Houdini


Chrisrail

#14
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }