Supering van open coils wagons

Gestart door loebaske, 03 september 2016, 17:22:42 PM

loebaske

Zoals beloofd een kleine beschrijving van het aanpassen van open coils wagons, beginnen van onderaan en zo naar boven
tot het begin van alles...deze wagons kan je ook bekijken op men minibaantje in Leuven.

Beginnen van een lege wagon, nadien nog een beladen wagon...

Feedback is altijd welkom



Wat extra aan toegevoegd, de handvatten en 2 opstap treden...









De rest volgt nog  ;)

Metpetergaathetbeter


ERVIN

Die supering is super gedaan Eric!!!

Maar waar zijn deze wagons in model nog te vinden?? ??? Ik ben er namelijk nog ( steeds ) naar op zoek.

loebaske

goh niet gemakkelijk te vinden aan een deftige prijs, soms op een beurs/expo...
Zou eens mooi zijn mocht Roco die eens in het groen uitbrengen.
LS heeft die andere eens op de markt gebracht en daar heb ik slechts 2 van, word tijd dat er
eens een nieuwe produktie is...maar ja    LS ?

bollen neus

Toch nog iets gekocht van LS terwijl ge der altijd op ligt te kakken op dat merk? Merkwaardig nietwaar?
Den Eric.

Metpetergaathetbeter

#5
over welke wagons was je bezig van LS, Roco heeft alvast zeker 1 wagon in de B Cargo kleuren!
Van LS waren tot voorkort  3 verschillende coil's te koop, de open, de trapezium en die andere

loebaske

#6
Deze bedoelde ik Peter

foto; Fernand Maes



PeterVG

Correctie : foto collectie Fernand Maes
Verder volg ik geboeid😉

Metpetergaathetbeter

#8
soms moet je geluk hebben, kocht een ongeschonden exemplaar maar zonder rollen 10 euro,waren toch een aantal verschillende set's te koop ik heb er een 7tal wagons, enkele dezelfde maar ik heb nog wrijfletters zodoende zullen we die ten juiste tijde eens vernummeren !

Metpetergaathetbeter

deze en die Trapezium vind ik echt de MAX ;)

evan

Citaat van: ERVIN op 03 september 2016, 18:23:31 PM

Maar waar zijn deze wagons in model nog te vinden?? ??? Ik ben er namelijk nog ( steeds ) naar op zoek.

Erwin,

Je hebt mail  ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Houdini


Snobby Crash


Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw