Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

wagons type Fals

Gestart door BD1701, 13 juli 2006, 17:43:51 PM

BD1701

Beste Matti, Dit is gewoonweg prachtig werk man.
Het zijn dus zo'n foto's die ik zoek, van harte bedankt dat je ze hierop wou plaatsen man, indien je nog van die prachtig foto's hebt, mag je mij die altijd doormailen ook hoor.

Groeten Bjorn
 

Johnnytrein

Ik beklaag de forummers zonder snelle internet verbinding als die nog bestaan tenminste. [8D] Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

janjozef

Toch enkele mooie foto's

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Johnnytrein

Ja inderdaad mooie maar vooral grootte foto's. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

janjozef

geen probleem kunt ge tenminste zulk een foto als achtergrond op uw PC gebruiken

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

BD1701

Zijn er nog mensen die foto's hebben van de verschillende wagons type Fals en Falns?
 

BD1701

Beste forum genoten, op de foto van de wagon type Fals 1000F9 in de B-cargo groene uitvoering, die matti hier plaatste staan allerlei gele beschriftingen op die wagon, maar ik vroeg me al af wat daar allemaal precies opstaat, heeft iemand daar soms een duidelijkere foto van de beide kanten van zo'n wagon??
Trouwens zou er ook reeds Fals wagons in de groene B-cargo livrei moeten rondrijden met de opschriften "Sea-Rail" erop, heeft daar sioms iemand foto's van, die hij even wil delen met mij??
Alvast hartelijke dank voor de hulp en info

Groeten Bjorn
 

ERVIN

Hoi BD1701,die fals van sea-rail,die komen hier dagelijks door,beladen met lood-erts,het probleem om ze op foto te zetten is dat ze elke dag om 05.00u.in de morgen door het station van Mol komen,ze komen dan van Antwerpen en rijden naar Budel en Balen-werkplaatsen,het zijn meestal twee verschillende goederentreinen,??ntje komt Mol binnen om 05.00u.,de volgende rond 05.30u.,wanneer ze terug naar Antwerpen rijden is altijd verschillend.
Ik heb in augustus verlof,ik zal dan eens proberen om er enkele foto's van te nemen.[;)]

BD1701

Oke ERVIN, das prima dat je die eens wil fotograferen, ik kijk er alvast vol spanning naar uit hoor. Laat me dus zeker ver nog iets weten he, alvast hartelijke dank daarvoor,

Groeten Bjorn
 

BD1701

ERVIN, nu augustus zo goed als voorbij is wou ik toch nog even vragen, als je nog foto's genomen hebt van deze wagons type Fals "Sea-Rail" tijdens uw verlof, hopelijk wel zodat ik die ook eens kan bewonderen he, alvast bedankt
 

ERVIN

Hey BD1701,ik ben al enkele dagen naar het station van Mol geweest,ofwel begon het te regenen,ofwel was de ertstrein al weg,en vandaag had hij stukken,hij werd aangekondigd met 3.5uur vertraging.
Maar ik heb nog twee dagen verlof,dus ik ga het zeker nog proberen,ik was het echt nog niet vergeten hoor.[;)]
En lukt het deze week niet,dan mss volgende week,dan heeft mijn dochtertje terug school,en dan sta ik met de late,meestal komt de eerste erts-trein rond 10.30u terug in Mol aan.
Nog even geduld maat.[;)]

Alex

Hallo mannen

Was even in het archief aan het spitten en kwam dit draadje tegen.
Weet niet of de foto van de Sea rail Fals reeds is gemaakt, maar ik plaats toch even een foto van de waggons in treinverband.



De foto is gemaakt in de Antwerpse havens, snel even uit de auto.
Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen.

Groeten Alex Langenkamp [8D]

BD1701

Alex, alvast bedankt voor de foto te plaatsen, ik heb jammer genoeg nog bijna geen enkele foto van deze trein met de Falns "Sea-Rail" wagons, buiten degene die jij hier nu gepost hebt natuurlijk. Mocht je nog foto's ervan hebben, ze zijn altijd welkom he.
 

janjozef

Och van deze kun je er dagelijks zien paseren in Boechout

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

ERVIN

Ja maar deze wagons bedoel ik niet hoor, die ik bedoel zien er helemaal anders uit.
Maar op dit moment is mijn digitaal toestel stuk, reparatietijd ongeveer 4 weken[xx(].