Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Euromodelbouw Genk 2017?

Gestart door loebaske, 27 augustus 2016, 09:07:45 AM

modelbouwpatrick

Danny,
Ik wil beleefd blijven maar gij blijft oude koeien uit de gracht helen al gij u ellendig wilt voelen doe het dan alleen en laat andere mensen gerust met u gezever.Forums moeten bijdragen tot de hobby en dat doet u bijdragen zeker niet .

Ik ga hier afsluiten, anders wordt ik ook zo een triestig persoon en het leven is te kort om mij over zo piet lulligheden op te fokken

saluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Ronald

Citaat van: Dvroonen op 15 maart 2018, 23:00:43 PM
  De inkomtickets waren genummerd van 0001 tot 2999 en dat begon dan opnieuw van voren waarom zou dat zijn ? het is toch veel makkelijker  dat de nummers doorlopen dat je zicht hebt op de bezoekersaantallen

Als die kaartjes nou bv zo gedrukt zijn en je begint voor de 3e keer op 0, zou je dan bij 2035 niet weten hoeveel bezoekers je hebt gehad? Lijkt mij niet zo moeilijk..... Of denk jij dat ze maar max. 3000 bezoekers zouden willen hebben? Met dat aantal zouden ze al die jaren nooit uit de kosten zijn gekomen dus dat is gewoon geen logische aanname van jou.

Citaat van: Dvroonen op 15 maart 2018, 23:00:43 PM
Het geld van de inkom werd geteld door iemand die helemaal niets met de club te maken had maar bevriend was met de voorzitter
Als jij in zo een club wil zitten waar het concept nu verkocht word aan iemand anders zonder dat je daar inspraak in heb gehad is dat u zaak

Nog 1 keer dan. Ik weet hoe hard Danny Smets met zijn clubgenoten voor Euromodelbouw heeft gewerkt. Dat jij nu van allerlei dingetjes loopt te roeptoeteren is niet zo netjes jegens hen die er zoveel van henzelf ingestoken hebben. Ze hebben er noodgedwongen afscheid van moeten nemen en zo is het nou eenmaal. De nieuwe organisator zal zeker zijn best doen het commercieel voor hem aantrekkelijk te maken dus wacht nou eerst maar eens rustig af ;)

doomslu

Met deze wijze woorden van Ronald gaan we deze discussie hier afsluiten.
Alle reacties naast de kwestie zullen onherroepelijk worden gewist.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

rgp

Luc,

Wel toch nog eentje: ik stel vast dat er een hoop goedgelovigen zijn en egoisten: zolang ze hun ding kunnen doen zijn ze tevreden, maar leg ze een stroalm in de weg, en het kot is te klein.

Als het waar is (en waarom niet van wat DVroonen zegt) dan moet men toch niet echt slim zijn om te begrijpen wat er gebeurd is.

Roland met meer dan 25 jaar ervaring in vzw's

Dvroonen

Hallo
Ik wil mij bij al de forumleden die zich aan mijn uitleg hebben gestoord excuseren en ik zal niets meer over het onderwerp posten
                           Beste groeten Danny Vroonen
 

PeterVG

U heeft mij niet gestoord.
Het toeval wil dat in mijn vriendenkring 3 ex actieve HTC leden zitten. Zij hebben de HTC verlaten om diverse redenenen. Wanneer ik er hen naar vroeg haalden ze dezelfde argumenten aan als diegene die U heeft aangehaald.

mustanglover

Ik vind het zeer spijtig dat er hier op het forum een paar onnozelaars rondlopen die hun groot bakkes open trekken over iets waar ze nul de botten van weten , als je dan toch zo recht in je schoenen staat met je beweringen ivm de verdiensten van een club die notabene enkel en alleen maar voor het plezier en de hobby dient spreek dan face to face tot de betrokken personen en verschuil je niet achter een pc scherm maar daar zijn zo mensen te laf voor . Grote mond , achter de rug praten enz is iets dat in de  school gebeurt tussen meisjes van 15 jaar . Ik ben fier dat ik in een club mij kan bezighouden met de hobby , een gezellige babbel kan slaan over de hobby en over het weer , een uitstap maken met de vrienden enz . Maar het soort volk dat zich bezig houdt met achterklap behoort daar gelukkig niet bij en daar horen jullie  bij . Ik zou maar al te graag eens een klapke doen met die doemdenkers . Wees blij dat je leeft , geniet er elke dag van want denk eraan we lopen hier veel minder lang rond dan dat we onder de grond steken . Geniet verder van je zielige leven en laat ons genieten van ons leven . Het ga je goed !!!!! Saluut en de kost

doomslu

Citaat van: mustanglover op 17 maart 2018, 00:54:36 AM
Ik vind het zeer spijtig dat er hier op het forum een paar onnozelaars rondlopen die hun groot bakkes open trekken over iets waar ze nul de botten van weten , als je dan toch zo recht in je schoenen staat met je beweringen ivm de verdiensten van een club die notabene enkel en alleen maar voor het plezier en de hobby dient spreek dan face to face tot de betrokken personen en verschuil je niet achter een pc scherm maar daar zijn zo mensen te laf voor . Grote mond , achter de rug praten enz is iets dat in de  school gebeurt tussen meisjes van 15 jaar . Ik ben fier dat ik in een club mij kan bezighouden met de hobby , een gezellige babbel kan slaan over de hobby en over het weer , een uitstap maken met de vrienden enz . Maar het soort volk dat zich bezig houdt met achterklap behoort daar gelukkig niet bij en daar horen jullie  bij . Ik zou maar al te graag eens een klapke doen met die doemdenkers . Wees blij dat je leeft , geniet er elke dag van want denk eraan we lopen hier veel minder lang rond dan dat we onder de grond steken . Geniet verder van je zielige leven en laat ons genieten van ons leven . Het ga je goed !!!!! Saluut en de kost
Danny Vroonen heeft zich geëxcuseerd. Ik vind dat voldoende.
Je bent in 't zelfde bedje ziek want je gebruik termen als "onnozelaars ", "groot bakkes", etc.., die op het forum niet thuishoren.

Ik herhaal mezelf: case closed.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

sdz1976

Ik hoop het echt deze keer.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

SuSke

Ik hoop het ook Sam.

Luc, draadje op slot zetten??

Positief verder praten kan dan in een draadje over Euromodelbouw 2019
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Citaat van: SuSke op 17 maart 2018, 11:19:05 AM
Ik hoop het ook Sam.

Luc, draadje op slot zetten??

Positief verder praten kan dan in een draadje over Euromodelbouw 2019
Daar heb ik eigenlijk ook al aan gedacht... Doen!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Slot vind ik helemaal terecht - helaas was het nodig  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw