JeTi: Cidrerie de Saints Amis

Gestart door renstimpie, 28 augustus 2016, 16:31:47 PM

renstimpie

De foto's in post 2 zijn verwijderd uit het album.   Dit is wel gebouwd voor de baan,  maar er uiteindelijke niet opgekomen.. dus weg ermee.

Ik ben de foto's ook aan het overzetten naar flickr..   dus ik zal binnenkort mijn niet werkende links aanpassen.

Voor wie het volledige album wil bekijken:

https://goo.gl/photos/uFCpVNcVFH2YfySp7

Groetjes

Tim

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

renstimpie

Omdat we met de cidrerie in september naar het smalspoormuseum in Leiden gaan,  zijn er hier ook werken gedaan:

-  nieuwe achtergrond met Fries
-  nieuw groen ;)
-  wat details meer
-  upgrade rollend materiaal

Tot binnenkort...

Gerolf

Knap doorgewerkt op een jaar tijd  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

renstimpie

bijna klaar voor het smalspoormuseum...  checklist afgelopen en woensdag alles nog eens een laatste keer rechtzetten voor we vertrekken..  ineens een fotosessie van maken.. :)


renstimpie

#20


De nieuwe achtergrond even testen tegen een halve baan ;)


Pierre

Groet Pierre.


renstimpie

#22

renstimpie

vandaag niet echt veel zin om met google foto's te liggen klooien...   Ik pas het morgen wel aan.. gefrustreerd...

OlivierV

Citaat van: renstimpie op 20 september 2017, 19:25:53 PM
vandaag niet echt veel zin om met google foto's te liggen klooien...   Ik pas het morgen wel aan.. gefrustreerd...
Flickr is de oplossing. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

renstimpie

Met Leiden en RAMMA achter de rug..  nog even alles in de buurt houden voor de International Collectors Fair in Malle op 12 november.  En hopelijk tegen RAIL een nieuwe aanpassing aan de baan.

Groetjes

Tim

renstimpie

De baan terug aan het klaarmaken voor RAIL!   Ondertussen een bevestiging dat we weer het kanaal over mogen richting Birmingham in 2018.
Toch nog een druk jaar voor onze cidrerie.   
We kijken er naar uit!