Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Activiteiten weekend 2 september Aalst

Gestart door wouterdt, 26 augustus 2016, 20:45:43 PM

wouterdt

Op vrijdag  2 en zaterdag  3 septemeber organiseert OVMV Modelspoor Aalst een modelspoormanifestatie specifiek voor iedereen die graag de magie van rijdende treintjes op een speciale manier wil beleven.

Anders dan bij opendeurdagen, gaat vrijdagavond de wereld van het modelspoor in het donker open tijdens de NOCTURNE. De verlichte treinen rijden langs feeërieke stations en gebouwen. Een unieke belevenis in een betoverende sfeer. Vanaf 20:00 uur tot 24:00 uur kunnen de bezoekers ook aangenaam verpozen in het treincafé met video-animatie en gratis WiFi, waar doorlopend drankjes en hapjes gereserveerd worden. Toegang gratis
http://ovmv.be/index.php/component/content/article/7-algemeen/nieuws/430-vrijdag-2-september-nocturne

Zaterdag 3 september opent OVMV opnieuw de deuren voor het TREINTJESFESTIVAL (13:00 – 18:00 uur). Naast de kinderbanen van Treinland zijn de modelspoorbanen in werking, het publiek wordt uitgenodigd om onder begeleiding even mee te sturen, en kartonnen huisjes worden gebouwd. In het treincafé raast de treinsimulator verder, met doorlopende video-animatie, WiFi vrij, terwijl drankjes en hapjes genuttigd kunnen worden.
Toegang gratis
http://ovmv.be/index.php/component/content/article/7-algemeen/nieuws/432-zaterdag-3sepi-treintjesfestival

Snobby Crash

Wouter,

Ik kom zeker een bezoekje brengen !

Geert

Stieven76

Vrijdagavond kom ik zeker ook eens langs om een kijkje te nemen  ;D
Als je daar ne kale kop ziet lopen die op zijn forum foto lijkt dan ben ik da dus  ;)

bellejt

na het damesvoetbal passeer ik mss ook eens.

sdz1976

Straks is er opnieuw onze nocturne , waaraan een 6tal banen meedoen.
Jullie zijn uiteraard van harte welkom.
Al was het maar om een verse warme wafel te komen verorberen :D

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

dani

ik probeer vanavond eens langs te komen...


BTW.. zijn hondjes toegelaten of toch liever niet ??
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

sdz1976

Zolang ze geen banen op eten of tegen mijn been plassen, zijn ze welkom  :) :)

Grtz,

Samuel
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

dani

aha da's goed om weten....   normaal eten ze geen treintjes en ze zijn  "proper".   :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

modelbouwpatrick

morgen op terug weg van de kust probeer binnen te komen

loebaske


Helaas moet ik deze keer weer passen, men wondjes zijn nog niet hersteld om te stappen...

Stieven76


dani

het was de moeite om de banen / baantjes eens in het donker te zien, de licht effecten zijn echt mooi !!!

Knap gedaan, mannen !   Vooral Giannanova was schitterend !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

sdz1976

Bedankt mannen voor jullie bezoek en lovende woorden.

De opkomst was buiten verwachting goed gisteren, waarvoor dank aan bezoekers en medewerkers.

Vandaag gaan we er nog een lap opgeven, en kunnen jullie zien wat je in de donker niet zag :)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Stieven76

Hier nog een fotootje dat ik getrokken had van Giannova  ;) Vond ik zelf ongelooflijk knap zo in het donker.