MSM 161

Gestart door 755philippe, 26 augustus 2016, 15:56:45 PM

755philippe

Nog een week te gaan en het na de zomervakantie verschijnend lijfnummer ligt in de bus. En wat heeft het nr zoal in petto ?
Ben benieuwd.

Mvg

755philippe  8) 8) 8)

loebaske


Allemaal nieuws dat we nog niet wisten  ;) ;)

bollen neus

PPPPPPPfffft tis voor iedereen een hittegolf zekerst?
Den Eric.

doomslu

Ik zal het jullie vertellen...

De test van 2 Belgische locomotieven.

Drie banen uit de kuststreek: Een Duitse baan door een Belgische vereniging gebouwd. Een erg leuke thuisbaan en een heel mooi tentoonstellingsbaantje, gemaakt door een forumlid, en dat ook op de expo zal aanwezig zijn.

Iets over goederenwagens van het type Glms in H0.

Een mooi diorama, waarvan jullie de onderdelen al hebben gezien. Ook deze is in levende lijve te zien in Leuven.

Natuurlijk vertelt ook Emmanuel zijn verhaal.

En tot slot is er een korte vooraankondiging van het nieuwste werk van onze Rik Martens. En raad eens? Ook deze baan zal in Leuven staan!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Luc dat beloofd alweer veel goeds, laat maar komen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Jurgen

Geen nieuws van het jaarmodel van de reeks 23? Hoe staat het daarmee?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

loebaske


Ik denk dat al wie zich heeft ingeschreven en betaald heeft voor het jaarmodel reeds een mail heeft ontvangen op 23/08 ?

Frans Bosmans

Citaat van: loebaske op 28 augustus 2016, 11:46:43 AM

Ik denk....

Mijn baas zegt altijd "Je moet zeker zijn hé" en niet "ik denk dat..."

loebaske


Frans, het is niet omdat ik een persoonlijke mail heb ontvangen dat andere dit hebben ontvangen, zou wel raar zijn dat ik de enige ben...
de man die daar zou kunnen op antwoorden is misschien de Luc (wat doet die zo allemaal, gelooflijk dat hij geen tijd heeft ! )

Metpetergaathetbeter

vorige week kreeg ik inderdaad nieuws dat mijn betaling OK was en ingeschreven was, de loc dacht ik was in:ging in produktie dacht ik, dus indien je betaalde moet  je toch iets ontvangen hebben ! Kan nu niet onmiddellijk nazien daar ik aan een andere computer zit :-\ ;)

SuSke

Bevestiging van voorgaande. Op di 23/08/2016 heeft Luc de bevestigingsmail verstuurd.

In deze mail was ook volgende passage te lezen:
"In het oktobernummer van Modelspoormagazine (MSM 162) zullen we een test publiceren."

Hoop dat dit de honger naar informatie een beetje kan stillen.
Trouwens ik ben er zeker van dat de reeks 23 van VBV al eens besproken is in ons lijfblad naar aanleiding van het verschijnen van de eerste exemplaren in andere uitvoeringen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Klopt, het testmodel is binnen en wordt besproken in MSM 162. Dus nog even wachten.
Al diegenen die betaalden kregen een mailtje.
Toch betaald en geen mail ontvangen? Kijk eerst in de spamfolder. Niks? Check nog even de bankafschriften. Alles Ok? Mail me!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Ik ben inderdaad een beetje te snel geweest.

Door de hitte en enkele lastige werkuren heeft mijn PC een weekje niet aangestaan, dus heb ik de mail nu pas gezien.

We wachten dus nog wel even.  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

DIORAMABOUWER

nieuwe msm special?? ;)WEST-VLAANDEREN,club reportage MSKK (Ooostende),thuringer baan van MSKK(Oostende),OUDENBURG van Willy Rosseel( Oostende) en HALTE STRAND(Gistel)!!!om het op z'n west vlaams te zeggen:we g(h)oan d'er voorn :D 
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942