Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

OPEN DEUR WEEKEND MSC HET SPOOR SINT NIKLAAS

Gestart door erwin9, 20 augustus 2016, 16:28:11 PM

erwin9

Beste forumleden,

Naar goede gewoonte houd msc HET SPOOR, zoals ieder jaar, het tweede weekend van september, een Open Deur Weekend in onze lokalen te Sint Niklaas.
Op 10 & 11 september 2016, zullen onze lokalen geopend zijn voor het grote publiek.
Je kan er een vijftiental modelbanen in opbouw komen bewonderen, van schaal N tot schaal 1. Op vele banen zal er gereden worden met de treinen, er zijn verschillende demonstraties (huizen bouwen, bruggen bouwen, muurreclames aanbrengen op gevels van onze modelhuizen, scenery-bouw, enzomeer).  Er zal eveneens een testbaan staan waarop i-train wordt gedemonstreerd en uitgelegd. Ook wordt meteen onze "vernieuwde" bar in gebruik genomen, met een ruime keuze aan heerlijk gerstenat, maar ook koffie en andere "brave" drankjes (frisdranken).
U bent welkom zaterdag 10 en zondag 11 september van 10.00 tot 17.00 uur.  Inkom 2 €.  Toegang van onze lokalen ENKEL via de PARKING ZWIJGERSHOEK (te vinden op uw GPS toestel).  Een leuk uitstapje voor geïnteresseerden en hun familie, gezellig rondkijken, een babbeltje met onze leden, de modelbanen in opbouw bewonderen, enzomeer.  Wij zien uit naar uw bezoek !
Ruime parking aanwezig, makkelijk bereikbaar via Grote Markt (bussen) en het station van Sint Niklaas (426,5 meter)
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas

bollen neus


Gerolf

Het zou kunnen dat ik er eindelijk nog eens geraak ...
Dat het zeker de moeite waard is weet ik sowieso wel  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Snobby Crash

De moeite waard om zeker eens een kijkje te komen nemen,
onze banen in opbouw te bewonderen en achteraf een lekker
biertje te drinken in onze vernieuwde bar !

Tot dan !

Geert

gunmax1

Ben ook van plan om te komen .
Maar heb gezien dat het overal autovrije zondag  is . Weet er iemand of dit klopt.
Anders heb ik wel een probleem.
En openbaar vervoer neem ik niet graag.
Grts benny

gunmax1

Ok gevonden het is Den 18 de september dat je met de wagen niet in Sint-Niklaas binnen mag.
Dus ik zal er zijn .
Grts benny

bollen neus

Oef, op de valreep toch nog een sponsor gevonden van 2 euro zodat ik morgen naar deze open- deur- dag kan komen. Enne tis met de vélo.
Den Eric.

Snobby Crash

Nog even onder de aandacht brengen, vandaag en morgen onze jaarlijkse opendeurdag!

Mensen die geen plannen hebben dit weekend, kom ons gerust een bezoekje brengen !

Geert

Koen

Ik ga ofwel vandaag in de late namiddag ofwel morgen in de late voormiddag langs. Ik ben benieuwd wat er allemaal te beleven valt.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

mnieuwlaet

Wij (zoon en ik) zijn onderweg! Heeft er iemand het precieze adres of als we op de grote
markt staan zullen het vinden!??

OlivierV

't Is niet ver van het station.

naast museum STEM, Zwijgershoek, 9100 Sint-Niklaas
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Klaas Zondervan

Hier dus: https://www.google.nl/maps/@51.1674697,4.1458943,200m/data=!3m1!1e3
Langs de noordrand van dat parkje. Ik heb het vorig jaar ook gevonden, en ik was daarvoor nog nooit in St Niklaas geweest

Herwig

'k Veronderstel dat het (elke) zaterdagnamiddag in   Niklaas   toch (on)behoorlijk druk is, zullen dus poging doen morgenvoormiddag.

bollen neus

Ben juist terug van dit week end bezoek. eerst en vooral wil ik mijnen sponsor van de 2 euro bedanken anders kon ik helaas niet gaan.
Fijne gesprekken gehad , veel uitleg gekregen over de banen die in opbouw zijn. Ook over gebruikte materialen. Digitaal of mengeling van beide, digitaal met analoog voor de locomotieven. Niets was teveel om alle vragen te beantwoorden, dank hiervoor.
Dan natuurlijk een "vuile" kliek bijgestaan en plezier gemaakt. Met andere woorden zeer aan te raden om daar een bezoekje te brengen, zeer verzorgde drankgelegenheid met niet enkel "bieren" sommige mensen lusten liever een andere godendrank (maar das nu eenmaal de keus van de beest)
Aan de "Swa" , nostekeer nie in staking gaan hé aan O baan :-)
Elk jaar is het wel verder gevorderd ook voor alle schalen te kunnen bezichtigen, van N tot spoor 1. Ben dik tevreden dat ik geweest ben en voor diegenen die willen gaan zeker doen en minder lullen over de plaats waar het is, der zijn moderne mogelijkheden genoeg om het aangegeven adres te vinden.
Tot volgende keer.
Den Eric.

Metpetergaathetbeter

morgen in de vroege en de late voormiddag,vroege voormiddag ;D ;)