Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Boeken

Gestart door Peter, 11 juli 2006, 10:54:04 AM

Peter

Zou het geen goed idee zijn dat men de boeken die te koop aangeboden worden door Treinboetiek ergens op de website van MSM plaatst.
Met vriendelijke groeten
Peter

Tom

Ik heb een klein kaartje met het adres en de website op van de treinboektiek, maar het de website blijkt onvindbaar te zijn.
[?]
Tom

Anarchy

Waar is dat misschien Treinboetiek? Ken ik niet, nog nooit van gehoord eiglijk [}:)] Ik zou het wel een leuk idee vinden als men de boeken (met eventuele prijs) online kan zien.

Jeroen

rixke rail

Treinboektiek
Wettersestraat 64
9260 SCHELLEBELLE
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Tom

Ik heb wel een prijslijst van de treinboektiek liggen met een hele hoop titels van boeken op en de prijzen.
Tom

Anarchy

Tom,
Zou je dat misschien eens kunnen scannen en online plaatsen of mailen naar marklinnmbs@gmail.com?

Jeroen

janjozef

Elke maand staat een grote reklame van de treinboetiek in MSM met steeds enkele prijzen

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Tom

Tegenwoordig staan er 2 bladzijden in MSM.
Wegens gebrek aan andere adverteerders?
Tom

Tom

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Tom,
Zou je dat misschien eens kunnen scannen en online plaatsen of mailen naar marklinnmbs@gmail.com?

Jeroen

Is verzonden. [;)]
Tom

Anarchy

Het zal nog moeten komen zeker voorlopig zie ik nog niks [;)]
*edit* ah jawel ik heb het, je hebt blijkbaar naar mijn ander adres gestuurd.

Alvast bedankt

Jeroen

Anarchy

Op vraag van Tom even online geplaatst.


janjozef

Oke ik ben al een dagje ouder, heb al een leesbril nodig maar dat ik dit niet kan lezen ligt toch niet aan mij

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Tom

Als je het opslaat kan je het in- en uitzoomen, maar je kan mischien beter zelf een prijslijst vragen bij de MSM stand op de modelbouwexpo.
Tom

Anarchy

Idd gewoon de afbeelding opslaan en als je deze dan opent kan je inzoomen. Dan is alles perfect leesbaar!

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Idd gewoon de afbeelding opslaan en als je deze dan opent kan je inzoomen. Dan is alles perfect leesbaar!

Met welk programma doe je dat?