Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Topic verwijderen?

Gestart door Bolje, 23 juli 2016, 08:07:19 AM

centauri167

Citaat van: loebaske op 23 juli 2016, 22:13:42 PM
Sommige zijn verwijderd buiten mijn wil, een vinkje kan soms gevaarlijk zijn  :-[
Bij de meeste hebben een PM of een melding gehad op hun draadje en wacht af, veel hebben al gereageerd dat het mocht verwijderd worden.
Jammer genoeg zijn er enkele door de mazen gegaan...

je bent je aan het vervelen zeker ?

Gerolf

Toch even verduidelijken:

Er was een vraag om de seintjesrubriek op te ruimen, omdat er veel seintjes al lang niet meer klopten
Iemand die iets te koop zoekt, zal nu veel sneller iets vinden dat nog werkelijk beschikbaar is.

Dat er bij die poetsactie al eens iets fout loopt is niet abnormaal. Het is mij ook al overkomen.
Ik ben vooral content dat we iemand vonden die daar zijn tijd in wil steken.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Jurgen

Die draadjes "Te koop", "Gezocht" en "Ruilbeursje" zouden eigenlijk gewoon automatisch na een jaar opgeschoond moeten worden.

Wat voor interessants zou er nu in deze draadjes kunnen staan? De prijs? De kleur? Het artikelnummer?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

loebaske

Dit zou nu wekelijks gebeuren, daarnet was er een item verkocht en is reeds verwijderd...
als ik het wat bij houd zal het zo geen inmense vormen aannemen....

Metpetergaathetbeter

een week lijkt mij wel heel kort, 1 of 2 maanden lijkt mij toch een goede optie!

Peter

Ja, mijn decoders zijn verkocht en het draadje is reeds verwijdert VOOR de anderen die ook een PM hadden gestuurd een antwoord kregen.
Wel wat vlug verwijdert vind ik.Het was deze middag nog maar geplaatst.
Met vriendelijke groeten
Peter

centauri167

Citaat van: Peter op 24 juli 2016, 19:52:07 PM
Ja, mijn decoders zijn verkocht en het draadje is reeds verwijdert VOOR de anderen die ook een PM hadden gestuurd een antwoord kregen.
Wel wat vlug verwijdert vind ik.Het was deze middag nog maar geplaatst.

+1: als de verkoper de moeite doet om bij het topic "verkocht" te zetten maakt het het overzichtelijk, alles direct verwijderen is gewoon dom

bellejt

vind het raar dat bij al die topics nu staat : privebricht en is dit al verkocht .Geeft volop de indruk dat er interesse is in aankopen.
Dit moet toch anders kunnen ? Zoniet zal mijn account hier vlug gesloten zijn.

Havoc

Hoeveel bits win je daar nu mee? Genoeg om 1 foto te plaatsen? Ik vrees ervoor. Sorry maar zo'n opkuis is eigenlijk nergens goed voor. Je steekt er een hoop tijd in om niks te winnen.

Dat verkopers een beetje meer moeite moeten doen om hun titel te veranderen en er "verkocht" bij te zetten lijkt me eigenlijk niet meer dan goede manieren.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

PietB

Ik snap deze comotie niet, uitleg graag.

Michael

Dat men de seintjes rubrieken overzichtelijk wil houden prima, maar ik koop afgelopen week iets via het forum, spullen moeten nog verzonden worden en het draadje is al verdwenen, is dat nu echt nodig op deze manier? Wat levert het aan ruimte op om 1 zo'n draadje te verwijderen???? 1kb???

Als jullie niks anders te doen hebben dan draadjes te verwijderen zoek dan een hobby!
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Houdini

Ik ken achterliggend niets van de werking, maar gooi het hier even "in de groep".

Er zijn helemaal onderaan toch rubrieken "Archief - modelspoorseintjes". Kunnen de verkochte aanbiedingen niet naar daar verplaatst worden?
Want eerlijkheidshalve mis ik de verkochte aanbiedingen nu toch wel wat, al is het maar voor een prijsindicatie, wie welke nummer nu weer verkocht, ...

Johnnytrein

Michael, "Als jullie niks anders te doen hebben dan draadjes te verwijderen zoek dan een hobby!" maar dat is juist hun hobby ;-)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Jurgen

Citaat van: Houdini op 05 november 2016, 07:45:34 AM
Want eerlijkheidshalve mis ik de verkochte aanbiedingen nu toch wel wat, al is het maar voor een prijsindicatie, wie welke nummer nu weer verkocht, ...


Daar heb je toch niet veel aan? Achter de schermen kan een totaal andere prijs afgesproken geweest zijn en dan zit je er met de prijsindicatie ook faliekant naast.

Als je echt een prijsindicatie wil hebben, gebruik dan Ebay. Daar zie je hoeveel geboden werd voor een bepaald model en vermits de verkoop daar "bindend" is kan je er voor 98% vanuit gaan dat het model ook voor die prijs verkocht werd.
Een mooi Excel-lijstje bijhouden en voor je het weet heb je een lijst met duizenden artikelnummers en denk je "amai, da's een dure hobby"!  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

bollen neus

Wederom een vree spannend en onthullend draadje. "Reject" dus.
Den Eric.