geen toegang meer tot Ebay.de

Gestart door stoomlokje, 19 juli 2016, 21:22:45 PM

stoomlokje

Hallo, beste mede-forumleden,
Ik kan al een paar dagen niet meer op de Ebay sites van Duitsland betreft modeltreinen.
Het heeft nog tot en met zondag gewerkt.
Heeft hier nog iemand ervaring mee ?,
Weet iemand wat de oorzaak is ?
Op de Belgische Ebay is alles normaal.

groetjes,
Saskia

59erke

Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Havoc

Geen enkel probleem, gebruik al jaren niets anders meer sinds ik op ebay.be last heb met cookies.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

marc goovaerts

Ook geen probleem. Ik test elke dag NMNS/N-aanbiedingen. Werkt nog steeds zonder probleem.

stoomlokje

Ik heb de links voor de verschillende trein merken bij Ebay.de bij mijn favorieten staan  evenals de .be,
Ze hebben tot 2 dagen geleden altijd gewerkt.
Echter bij de Duitse blijft de i .expl. Googl Chroom verder zoeken en komt er niets op het scherm.
bij de .be's is er geen probleem.

grtjs,

Saskia

bellejt

hier geen enkel probleem met alle browsers die ik maar kan gebruiken.Kijk eens naar je antivirus of adblokker.Zou zomaar kunnen dat ebay De plots geblokt staat.

stoomlokje

Johny ,

als ik nu eens wist wat adblokker is hé,
Ik heb Avast antivirus , al heel lang zonder dat er iets is veranderd ( voor zover ik weet natuurlijk ) en kan daar niets in terugvinden .
Ik ben helaas maar een simpele PC gebruiker .

grtjs,
Saskia

Jurgen

En als je nu eens rechtstreeks naar de site gaat ipv via je favorieten?

Het kan altijd zijn dat Ebay de weblink aanpast waardoor de koppeling via je favorieten verbreekt en je dus een foutmelding krijgt.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Johnnytrein

Ik heb hier juist gewoon en ook via mijn favorieten bij de duitse ebay kunnen kijken en inloggen, dus hier geen probleem.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Metpetergaathetbeter

favorieten durven al eens problemen geven zoals Jurgen eerder aangaf ,zeg je niet graag maar hij heeft een punt ! ;D ;)

stoomlokje

Heb het met firfox geprobeerd en hier lukt het wel , echter ik weet niet hoe ik hier links bij favorieten moet plaatsen.

Grtjs,
Saskia

bellejt

vermoedelijk dan een probleem van je browser.In firefox gebruik je het sterretje om het als favoriet shortcut te maken en keis je hoe je het wil.

stoomlokje

Johnny , dank U voor de info.
Ik zal morgen eens een poging wagen aan het aanmaken van favorieten bij Firefox .
Nu moet ik afsluiten wegens andere verplichtingen.

Grtjs,
Saskia

stoomlokje

aan Rangeerduivel ,

sorry dat ik niet gereageerd had,maar Uw bericht stond blijkbaar bij mijn persoonlijke berichten en die had ik nog niet gezien. :-\ :'( :'(

Dat bericht van Johny stond gewoon op het forum ,daardoor had ik hier al op gereageerd. :D

Ik hoop dat je het mij niet kwalijk neemt en het mij vergeeft ? :'( :-\