Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Een nieuw record ????

Gestart door argilla, 19 juli 2016, 09:05:19 AM

argilla

 Ben der niet zeker van , maar denk dat dit een nieuw record is voor een loc  ( de prijs bedoel ik)

Home

       
  • Verzamelen

       
  • Modelbouw & Schaalmodellen

       
  • Modeltrein

       
  • Zoekertje 280308693

       
  • beter "te" veel  dan te weinig denk ik maar  ;)
http://www.2dehands.be/verzamelen/modelbouw-schaalmodellen/modeltrein/marklin-spoorweg-280308693.html?utm_source=criteo&utm_medium=remarketing&utm_campaign=NONCARS_BENL&utm_content=160x600
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

ACFI

M-L

denk dat je iets te weinig gekopieerd hebt  :)

ACFI

ERVIN

Het gaat niet alleen om de loc die je ziet , maar om meerdere dingen. ;)

Klaas Zondervan

Er zitten ook stootklokken en ransfo's bij.

Ben

Snelle rekensom geeft een waarde van ongeveer €550 -  €650 uitgaande van nieuwstaat zoals is aangegeven. Dat is wat er zo'n beetje betaald wordt voor de individuele stukken dus de vraagprijs is weliswaar wat hoog maar niet zo heel gek.

Gr, Ben.

argilla

rijke mensen hier ......als je die reacties leest  :(
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Gerolf

3 locs, enkele wagens, nogal wat rails, ...
Een record zal het niet zijn, maar stevig overprijsd in elk geval.
In de aankondiging staat overigens niet "nieuwstaat", maar "gebruikt"
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Ben



Citaat van: argilla op 19 juli 2016, 11:46:05 AM

rijke mensen hier ......als je die reacties leest  :(


;D

Maar je opent een topic en post iets zonder te lezen waar het echt om gaat dus krijg je reacties. ;)

Gr, Ben.

Gerolf

Zet je pijl iets hoger, en dan zie je "conditie: gebruikt."

Nu ja - ik gun hem dat er "een onwetende" de volle pot betaald  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

755philippe

Hallo,
Dit Jocadis-stel lijkt me toch ook wat aan de hoge kant qua prijs.

link : http://www.ebay.de/itm/SNCB-NMBS-LS-MODELS-JOCADIS-AM-661-2-RAILSCOURANT-CONTINU-DCC-N-35027-/172708281429?hash=item2836373c55:g:T8oAAOSwjL5ZMF6i
Dit zoals men zegt wat een zot ervoor wil geven of is deze prijs de nieuwe gehandhaafde prijs voor een Jocadis-stel. Wie waagt er zich aan een hoger bod!!!!!
Mvg

755philippe

itchy

Citaat van: 755philippe op 04 juni 2017, 00:47:32 AM
Hallo,
Dit Jocadis-stel lijkt me toch ook wat aan de hoge kant qua prijs.

link : http://www.ebay.de/itm/SNCB-NMBS-LS-MODELS-JOCADIS-AM-661-2-RAILSCOURANT-CONTINU-DCC-N-35027-/172708281429?hash=item2836373c55:g:T8oAAOSwjL5ZMF6i
Dit zoals men zegt wat een zot ervoor wil geven of is deze prijs de nieuwe gehandhaafde prijs voor een Jocadis-stel. Wie waagt er zich aan een hoger bod!!!!!
Mvg

755philippe
er is net eentje verkocht voor meer dan 1000 euro (door opbieden). De eigenaar van dit exemplaar rekent zich al rijk...
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Metpetergaathetbeter

tja rijk, maar misschien wel een idioot die er zoveel wil voor geven,is het daadwekelijk verkocht en zal hetzelfde stelletje niet weer opnieuw aangeboden worden,mits je wat geduld hebt kun je in de toekomst er eentje aanschaffen voor een pak minder :-\ ;)

755philippe

Ik heb enkele exemplaren van die stelletjes in verschillende kleurvarianten. Dus ben ik dan misschien ook rijk. Maar verkopen doe ik niet ... of misschien beter wachten dat de prijs stijgt naar 2500€ per stuk (grapje). Wie weet.
Mvg

755philippe

Peter

#13
Het rare is dat er altijd weer mensen zijn die bereid zijn om de zeer hoge prijzen te betalen voor alles wat de naam Jocadis draagt.
Ik ken zo een verzamelaar (NEE, ik niet!!) want zij redeneren dat er nooit nieuwigheden zullen verschijnen die die naam dragen.
Vermoedelijk hetzelfde genre mensen die veel geld voor antiek en kunst enz... willen betalen.
En NEE, NEE, NEE, ik heb eergisteren geen 153 millioen euro gewonnen met Euromillions (doe trouwens niet mee)
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

hoe ik had maar € 153.873.716,00 euro ?;D ;) nee ik kwam net te laat om nog te spelen, we zullen nog maar wat verder werken zeker ? ;D :-\ ;)