Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Kleine tangetjes

Gestart door marctje, 11 juli 2016, 18:37:54 PM

marctje

Hallo iedereen
Vandaag naar de plaatselijke Carrefour geweest en heb daar mini tangetjes kunnen kopen aan 2€/stuk, kniptang, punttang, platte tang en nog een kniptangetje met rechte bek. Deze staan in een display voor hobby hebbedingetjes.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

SuSke

leuk Marc, en nu maar hopen dat goedkoop ook goede koop is  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SirGresley

Zo iets is goed om niet veel te gebruiken. Maar je kan het gebruiken voor wat ruwer werk om die duurdere tangetjes te sparen.
Dat is eigenlijk: het kost niet veel maar meestal niet GOEDkoop.  ::)
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

Ronald

Je kunt idd hele dure tangetjes kopen die je dan zelden gebruikt. Zo'n goedkoop setje is voor ons modelspoorders meestal voldoende. We hoeven ons geld er niet mee te verdienen toch? ;)

59erke

Ik heb dergelijke tangetjes van knipex, maar veel hangt er vanaf voor welk materiaal je het gaat gebruiken.
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

bellejt

alles is nodig voor wat het gebruikt wordt.Ik heb die pincet setjes van china en laat die nou net dezelfde zijn als degene die hier verkocht worden.Verschil is wel dat ik amper enkele euro betaal en ze hier 4 X zo duur zijn.Die tangetjes heb  ik ook gekocht vanuit ginds en zijn  toevallig dezelfde verpakking als die welke men hier verkoopt in de grote ketens.Mss toeval of kopen die winkels ze ook daar ?
Is maar wat je er wil voor betalen.Deze week wederom de ledtesters mogen ontvangen aan 1.87 euro per stuk terwijl dezelfde bij een grote duitse firma 12 euro kosten.
Voor mijn multimeter heb ik ooit SMD snoeren gekocht aan 87 euro en zag later ongeveer dezelfde staan voor 22 euro in de verre landen.Besteld en zijn identiek.Verpakking van de dure nagekeken en worden toevallig in dezelfde fabriek gemaakt.Is maar wat je ervan maakt hé.

Michael

Johnny ik geef je groot gelijk, maar voor sommigen is een hoge prijs synoniem voor kwaliteit???
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154