Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

De eerste electrische treinen in belgie

Gestart door Dirkh, 07 juli 2016, 15:38:19 PM

Dirkh

Wat je zoal kunt vinden in de kringloop winkel. ik was nog wat te vroeg op mijn vrijwilligers werk en nog even langs gelopen langs de kringloop winkel.
Vind ik volgende boekje voor 2€, kon ik niet laten liggen.



Leuke lectuur een 230 pagina's met schetsen van wagons en locs, diverse oude fotos.
Zonde dat de andere delen er niet bij zaten.

Dirkh

Na mijn vrijwilligerswerk nog een half uurtje aan het zoeken geweest naar deel 2 maar niet te vinden. Zonde anders had ik de twee delen in mijn bezit.

marc goovaerts


Dirkh

Ik zie het beeleke . weer die nieuwe foto site van Google die niet de juiste links genereert.

Met picassa werkte dat altijd en nu zijn ze overgeschakeld naar Google foto's en dat werkt langs geen kanten.

Zal eens zien of ik het in orde krijg op de PC ipv op de tablet.

Dirkh


vyncky

Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Dirkh


vyncky

Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Klaas Zondervan


Klaas Zondervan

Na nog eens doorlezen van dit draadje zie ik dat je op zoek bent naar deel II.
Zoals gezegd, ik heb het, maar doe er niet veel mee.
Stuur me een PB met je postadres, dan stuur ik heb boek naar je op.

Snobby Crash

Kijk, dat is nu eens een vorm van beleefdheid se !
Alles in deze wereld hoeft niet altijd geld te kosten !

Mooi gebaar Klaas !

Geert

Klaas Zondervan

Ach Geert, het is ook een beetje eigenbelang. Zo krijg ik weer wat ruimte in mijn kast om er een nieuw boek bij te plaatsen.
De laatste tijd ben ik toch al een beetje op de opruimtoer. Alles waar ik niks meer mee doe mag weg, en dan liever naar een medehobbyist dan in de vuilbak.
Het pakje voor Dirk ligt al klaar, morgen even naar de post brengen.

Dirkh

Als ik die beide boekjes bestudeerd heb en de documentatie die ik zelf wil houden heb ingescand , gaat bij mij de set naar een volgende liefhebber die er in geïnteresseerd is.
Enkel als ik zeker ben dat ze niet voor verkoop gaan gebruikt worden.

Ik wil enkel het eens lezen en bestuderen om wat meer over de Belgische treinen te leren. Daarna zouden die ook maar in de kast belanden, dus als ik er binnen enkele maanden iemand een plezier mee kan doen dan zal dat met veel plezier gebeuren.

SuSke

Steek ze dan binnen een paar maanden maar in mijn brievenbus Dirk :-)
lijken me inderdaad interssante boekjes.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Dirkh