Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

30ste treinweekend van Oostende (MSKK)

Gestart door ricky, 06 juli 2016, 10:18:18 AM

SuSke

Zal er dit jaar niet geraken, heb andere prioriteiten liggen, zowel op het bureau  :-\ als op de knusteltafel :))
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter


chef garde

Geslaagd evenement!!  Respect aan MSKK, de gastbanen en hun bijhorende gastheren!

59erke

Citaat van: chef garde op 25 september 2016, 14:23:36 PM
Geslaagd evenement!!  Respect aan MSKK, de gastbanen en hun bijhorende gastheren!

Inderdaad, met voldoende aandacht voor de verschillende schalen en al wat erbij hoort van scenery en dergelijke.
Ook voor wie niet zo gek was van modelspoor (mijn zoontje...) kon zich toch vermaken met de telegeleide vrachtwagens/ kranen en de lego.
De ruilbeurs was ook erg gevarieerd, het was de eerste keer dat ik vond wat ik zocht op een beurs en dat in N schaal.
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

rgp

Hallo,

Ben zaterdag geweest en het was af.  De club heeft op een mooie manier al zijn presentaties laten zien, keurig opgesteld, de bar was verzorgd aan zeer democratische prijzen en de ruilbeurs was gevarieerd en aan "normale" prijzen.

De prijs was niet te hoog (een vond het te duur heb ik vernomen) en gratis parking.

Tot in 2018 ?

Roland

Snobby Crash

Was inderdaad een zeer geslaagde beurs !
Mooie banen en leuke tweedehandsbeurs !

Geert

Waterman

Mooie banen gezien (die trambaan!!  :o), een aanwinst voor mijn collectie gescoord, een beetje het West-Vlaams geoefend en ja, achteraf nog even naar zee geweest!  ;D

Heel geslaagde dag!

centauri167


Waterman

Citaat van: centauri167 op 29 september 2016, 14:56:25 PM
niemand geen foto's genomen ?

Ik heb een heleboel foto's, maar nog niets geselecteerd. 'k Zal eens zien of ik er een paar vind die ik kan uploaden.

Waterman