Een tijdje geleden dat ik hier nog eens iets heb geplaatst wat niet wil zeggen dat er niet verder wordt gewerkt.
Ik heb de inrit naar de sporen waar de rijtuigen worden afgekoppeld die tevens als manuele wasstraat gaat worden gebruikt een beetje aangepast voor een vloeiender rijdgedrag van de treinen.
De inrijbundel bevat slechts 3 sporen maar er kunnen twee tot drie korte stammen na elkaar geplaatst worden.
De inrijbundel nog in ruwbouw aan de voorzijde van de baan.
DSC03380 by
erik de boeck, on Flickr
De opstelsporen waar de stammen worden naar toe gerangeerd na aankomst om later opgepikt te worden door een loc die het depot heeft bezocht.
DSC03384 by
erik de boeck, on Flickr
Het doorgaande dubbelspoor vertakt naar een enkelspoor dat aansluit op het nevenspoor richting niveau -1 met opstelsporen en een aftakking naar niveau -2.
Via het uiterste rechtse spoor rijden de loks die op niveau-1 hun wagons hebben afgekoppeld naar de inrijbundel en worden via de inrijbundel naar het depot gerangeerd.
DSC03383 by
erik de boeck, on Flickr
Een overzichtfoto van inrijbundel, doorgaande sporen en opstelsporen aan de voorzijde van de baan.
DSC03387 by
erik de boeck, on Flickr
Overzicht langs de achterzijde.
DSC03399 by
erik de boeck, on Flickr
Ondertussen de brug ingebouwd die vroeger de waterval overspande. Onder de brug ligt het knooppunt waar de nevenlijn aansluit op het hoofdspoor en de aftakking naar de inrijbundel voor de loks die van niveau-1 komen. Via de brug rijden de loks na een bezoek aan het depot naar de opstelsporen om een stam rijtuigen op te pikken.
HPIM0898 by
erik de boeck, on Flickr
DSC03428 by
erik de boeck, on Flickr
DSC03436 by
erik de boeck, on Flickr
Erik.