uitbreiding Kapelle op den Bos.

Gestart door erik de noorman, 28 juni 2016, 16:05:54 PM

marimon

Een heerlijke sfeer, knappe verwering.
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

erik de noorman

Te zien in MSM 221 in schaal 0. Nu ook op mijn baan in schaal H0. Past perfect in mijn nieuw project waarmee ik momenteel mee bezig ben. Gaat nog een betonnen wachthuis in zijn buurt moeten dulden. Dokwerkers worden zowel met een korte trein als de bus naar hun werk gebracht.

DSC05773 by erik de boeck, on Flickr

Erik.

Floris


Metpetergaathetbeter

verlengstuk van de Welriekende Dreef  ;) Opnieuw iets heel origineel  ;)

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

erik de noorman

Citaat van: mark7758 op 02 maart 2022, 11:49:38 AM
Leuk idee

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 maart 2022, 11:31:42 AM
verlengstuk van de Welriekende Dreef  ;) Opnieuw iets heel origineel  ;)

Inspiratie komt uit MSM 221 hé mannen. Daarmee is het issue in het draadje algemene opmerking deels beantwoord. ;)

Erik.

sdz1976

Knap wc kot, enorm knappe update ervoor.  8) 8)



Grtz,


Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

erik de noorman

Ik heb een hele tijd getwijfeld of het nog wel de moeite was om hier nog iets te plaatsen met al dat gedoe een tijd terug. Maar waarom niet. De werken aan het dok zijn een tijdje op een zijspoor gezet wat niet wil zeggen dat ik heb stil gezeten. Vooral onderhoudswerken en verbeteringen aan de baan na een winter in een niet verwarmde ruimte. Ik ben van start gegaan met een van de laatste segmenten.

Dit moet het worden een betoncentrale. Het grote voorbeeld stond in Tisselt aan het kanaal. Het is niet de bedoeling dat het een exacte kopie wordt maar een leidraad van wat het kan worden. 

DSC03648 by erik de boeck, on Flickr

DSC05811 by erik de boeck, on Flickr

DSC05816 by erik de boeck, on Flickr

DSC05818 by erik de boeck, on Flickr

DSC05819 by erik de boeck, on Flickr

De aanzet is gegeven we kunnen nog een tijdje voort.

Zoals eerder vermeld is het een onderdeel dat in mijn vaste wordt verwerkt. Het is ook de bedoeling dat dit gedeelte als expobaan dienst kan doen als een zelfstandig baan. In een later stadium wordt de baan voorzien van een schaduwstation, achtergrond enfin de hele rimram.

Een overzicht zoals ze voorlopig is ingebouwd in de vaste baan.

DSC05822 by erik de boeck, on Flickr

DSC05820 by erik de boeck, on Flickr

DSC05813 by erik de boeck, on Flickr

DSC05814 by erik de boeck, on Flickr

Erik

adrievans

mooi gedaan,man.
Vind vooral dat braakliggend terrein levensecht.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Floris

leuk weer wat van je te zien erik! doe zo voort!

ERVIN


Rangeerduivel

Citaat van: erik de noorman op 29 mei 2022, 20:05:09 PM
Ik heb een hele tijd getwijfeld of het nog wel de moeite was om hier nog iets te plaatsen met al dat gedoe een tijd terug.

Trek je d'r niks van aan Erik, en blijf gewoon posten, ook zogezegde "kinderen" genieten er van, vooral als men bedenkt/weet welke materialen hier gebruikt zijn..
gewoon Kunst, met de hoofdletter K!! 8)

;)

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Dirky

Oh Eric, ik weet dat draadjes in de babbelhoek tegenwoordig meer succes hebben hier, maar blijf vooral je updates posten. Velen hebben net zoals ik afgehaakt maar blijven de schaarse "modelbouw" die hier de revue passeert zeker volgen! Je vorderingen zijn zeker top!

Metpetergaathetbeter

waar je blijft de inspriratie halen om ons steeds te blijven verrassen ? Alweer een meesterwerking in wording  :)